Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fido
#1011251
Pauline schreef: Nee met een P! en zijn achternaam  is van W.
Ik ken alleen een Peter maareh die is niet zo knap ???

Die wel knap zijn zijn homo of getrouwd ::)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1011257
Fido schreef: Ik ken alleen een Peter maareh die is niet zo knap ???

Die wel knap zijn zijn homo of getrouwd ::)
Ik ken wel een Piet die er niet verkeerd uit ziet, maar ja die heet weer niet van  W.  :-\
Moet er maar eens de KnMVD gids op na slaan  ::) ::)
Door Femke
#1011746
Hitam schreef: ;D ;D ;D Daar staat ie niet in, heb al gechecked. Te nieuw waarschijnlijk.  ;)
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ik word nu ook wel heel benieuwd!!!  :P
Door conleeuw
#1011763
Hitam schreef: ;D ;D ;D Daar staat ie niet in, heb al gechecked. Te nieuw waarschijnlijk.  ;)
whahaha, the mistery of the handsome vet ::) ;D ;D ;D ook ik raak natuurlijk super nieuwschierig ;)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1011787
Hitam schreef: ;D ;D ;D Daar staat ie niet in, heb al gechecked. Te nieuw waarschijnlijk.  ;)
;D ;D ;D ;D
ik heb nog recente drukken van de almanak, ik zal eens even gaan speuren.
Door Lizzy
#1012097
*Dorothea* schreef: ;D ;D ;D ;D
ik heb nog recente drukken van de almanak, ik zal eens even gaan speuren.
En en? Kom op, je hebt al de hele dag de tijd gehad!

Gut, ik moet ineens denken aan een ver verleden (moet ongeveer in de middel-eeuwen zijn geweest), toen bij de kliniek (waar ik nu niet meer kom) een nieuwe DA kwam werken. Die knul was echt te leuk gewoon. En hij viel op vrouwen en was single. Ik zweer je, ik ging voor ieder wisjewasje naar de DA ;D. Ik zal eens in mijn geheugen graven wat zijn naam was Dorothea. Ook echt jouw tiep ;D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1012790
Lizzy schreef: En en? Kom op, je hebt al de hele dag de tijd gehad!
oeps, helemaal vergeten  :-[
Ik zal zo eens even kijken voor het slapen gaan.....
Gut, ik moet ineens denken aan een ver verleden (moet ongeveer in de middel-eeuwen zijn geweest), toen bij de kliniek (waar ik nu niet meer kom) een nieuwe DA kwam werken. Die knul was echt te leuk gewoon. En hij viel op vrouwen en was single. Ik zweer je, ik ging voor ieder wisjewasje naar de DA ;D. Ik zal eens in mijn geheugen graven wat zijn naam was Dorothea. Ook echt jouw tiep ;D
:naughty:  ;D
snap je nu waarom knappe mannen eerder een baan vinden?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1013284
Nou het mysterie van de knappe dierendokter is nog steeds niet opgelost  >:(
Geen P. van de W te vinden, zou ze ons op een dwaalspoor hebben gezet?  >:(
Waar woont Plien ook alweer, dan ga ik alle dierenartsenpraktijken in de buurt even google-en.
Door conleeuw
#1013402
*Dorothea* schreef: Nou het mysterie van de knappe dierendokter is nog steeds niet opgelost  >:(
Geen P. van de W te vinden, zou ze ons op een dwaalspoor hebben gezet?  >:(
Waar woont Plien ook alweer, dan ga ik alle dierenartsenpraktijken in de buurt even google-en.
whahaha, ik wordt inmiddels ook erg benieuwd, plien woont in hengelo, en je weet hoe het gaat met namen, mijn doopnaam is ook echt geen connie........ :-\ soms heb je van die rare ouders, wellicht heet hij gijsbertus en ze noemen hem voor het gemak maar peter :D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1016062
Morgenvroeg ga ik weer met Joris naar de DA. Helaas zag ik vanmiddag (toen we terugkwamen van vakantie) dat het abces weer gevuld is en ettert...... :-\ Afspraak is al gemaakt, afwachten wat het gaat geven.

Dames..... :-[ :-[ :-[ :-[ zijn achternaam is niet Van W..... maar van V. Sorry...... Heb trouwens van mijn vriendin gehoord dat ie a. getrouwd is en b. erg mager is met kromme benen.... Viel mij niet op, want hij had zijn schort aan!  :D
Door conleeuw
#1016077
Pauline schreef: Morgenvroeg ga ik weer met Joris naar de DA. Helaas zag ik vanmiddag (toen we terugkwamen van vakantie) dat het abces weer gevuld is en ettert...... :-\ Afspraak is al gemaakt, afwachten wat het gaat geven.

Dames..... :-[ :-[ :-[ :-[ zijn achternaam is niet Van W..... maar van V. Sorry...... Heb trouwens van mijn vriendin gehoord dat ie a. getrouwd is en b. erg mager is met kromme benen.... Viel mij niet op, want hij had zijn schort aan!  :D
ja, ja, zal mij niets verbazen als morgen de da zegt dat er echt niets aan de hand is met Joris........ 't zou toch niet zo zijn dat je opnieuw moet gaan checken of hij wel echt zo handsome is :-\ ;D ;D ;D nee hoor geintje, ik hoop maar dat het nu te verhelpen is en dat het dan ook over is, 't is niet leuk voor hem dat hij een pijnlijke kontje heeft  :(
Door Femke
#1016135
Pauline schreef: Morgenvroeg ga ik weer met Joris naar de DA. Helaas zag ik vanmiddag (toen we terugkwamen van vakantie) dat het abces weer gevuld is en ettert...... :-\ Afspraak is al gemaakt, afwachten wat het gaat geven.

Dames..... :-[ :-[ :-[ :-[ zijn achternaam is niet Van W..... maar van V. Sorry...... Heb trouwens van mijn vriendin gehoord dat ie a. getrouwd is en b. erg mager is met kromme benen.... Viel mij niet op, want hij had zijn schort aan!  :D
Beterschap voor Jorissie..... :-* :-*

Heb je ook Arnica of Traumeel in huis? Misschien zou je dat kunnen geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door