Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door taksje1
#1006787
Na het braken van de zwarte korrels (ik denk dat dát het probleem is geweest) is het goed gegaan met Gentle. Ook de haring bleef erin al was dat inderdaad niet handig van me ;) en haar levenslust kwam weer helemaal terug in de loop van de dag. Beau moest het besnieten, ze sleurde haar de hele kamer door. Ik ben toen even naar het bos gegaan zodat ze kon uitrazen. Ook s,avonds at ze weer als vanouds. Ik weet niet of jullie dit herkennen bij jullie relatie met de hond/kat maar mijn "gevoel" over haar gesteldheid was goed, vandaar ook mijn besluit om niet naar de DA te gaan. Geloof me als ik ook maar één moment twijfel had, was ik direct gegaan. Vandaag is alles als vanouds, goede ontlasting veel gegeten en nu is ze op tafel geklommen en zit zichzelf in de spiegel te bekijken. Haar spelen in de zandbak wil ik gaan beperken en alleen als ik erbij ben, moet nog even verzinnen hoe. Bedankt voor het meedenken BPers. :-*
Gr. Thea.
p.s. Ik weet het al, ik gebruik de puppyren als zandbakblokkade.
Door taksje1
#1006870
Geloof het of niet, maar zoeven begon Beau te braken :o, ook bijna onverteerd en ze is ook zéér rustig. Heb contact gehad met de dierenarts, die me vertelde dat er een virusje heerst, met inderdaad de symptomen die Gentle en Beau vertonen. Binnen 2á 3 dagen moet er verbetering zijn, en lichtverteerbaar eten (geen haring dus).
GR Thea.
Door Brecht
#1006874
heb je telefonische contact gehad? Ik persoonlijk zou me toch geruster voelen als de da haar even goed onderzoekt om te kijken of het wel een virus is of iets heel anders... :-\
sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door