Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#1004627
danielle1980 schreef: ja idd...
ik zal t morgen even zeggen tegen ze, maar heb weinig hoop...
ook voor zn poten want vandaag heb ik die nagels gedaan, alleen voor, achter begon hij toch te gillen als je aan zn poten kwam... :o :'(
dat was echt pijn! >:(
de teatree werkt nu wel, tis minder rood dan eerst...
de teef is niet meer zo ontploft, wel kaal nu, want heb gewoon geknipt waar de vilt zat...
dr poten ook behandeld met de tea tree...
zucht...


Ja, inderdaad zucht. Ik zou even de bokkepruik opzetten en ze vertellen dat ze een ander logeeradres mogen opzoeken als ze dit niet behandelen. Makkelijk om dit bij jou neer te leggen en dan zit jij straks weer met honden opgescheept die stikken van de jeuk.
Door danielle1980
#1004628
Angelique schreef: Ja, inderdaad zucht. Ik zou even de bokkepruik opzetten en ze vertellen dat ze een ander logeeradres mogen opzoeken als ze dit niet behandelen. Makkelijk om dit bij jou neer te leggen en dan zit jij straks weer met honden opgescheept die stikken van de jeuk.
ja dat ga ik dus zeggen...
de volgende keer moeten ze er beter uit zien!
ik wil ze ook best behandelen, maar niet steeds gratis...
kost mij ook tijd en spul tenslotte...
en anders wil ik ze niet meer hebben, want ik weet hoe ik ben, ga ze toch opknappen, want ken t niet aanzien
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1004629
danielle1980 schreef: dit was de 2de keer dat ze ze brachten bij mij...
ik heb t er over gehad met ze, maar er word niet echt geluisterd zeg maar...
ik heb de zak met haren en de klitten in de vieze en vilt toestand bewaard, die laat ik morgen zien en de nagels ook, is verdorie zo'n 8 mm per nagel denk wat ik geknipt heb en er kan nog best stukje af... :-X
Je bent nog knetter ook dat je die honden gaat doen. Verveelde je jezelf ofzo :-X  Ik snap dat je het rot voor die honden vind, maar dit is niet jouw verantwoording. Ik ben bang dat dat zakje klittenzooi niet veel indruk zal maken, als het goed is hadden ze dat zelf al zien zitten >:(
Door danielle1980
#1004631
Angelique schreef: Je bent nog knetter ook dat je die honden gaat doen. Verveelde je jezelf ofzo :-X  Ik snap dat je het rot voor die honden vind, maar dit is niet jouw verantwoording. Ik ben bang dat dat zakje klittenzooi niet veel indruk zal maken, als het goed is hadden ze dat zelf al zien zitten >:(
ach vind het nog best leuk om te doen ook... :-[
en voel me stuk beter als ik ze gedaan heb  :-[ :-\

ze zeggen dat ze niets kunnen met de honden...
de teef zou uitvallen en de reu zou niet te houden zijn. :-\
hier zijn ze echt super braaf, alleen blaffen beetje  ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1004640
danielle1980 schreef: ach vind het nog best leuk om te doen ook... :-[
en voel me stuk beter als ik ze gedaan heb  :-[ :-\

ze zeggen dat ze niets kunnen met de honden...
de teef zou uitvallen en de reu zou niet te houden zijn. :-\
hier zijn ze echt super braaf, alleen blaffen beetje  ::)
Ja snap ik dat jij dat leuk vind. Maar goed beschouwd maak je het dit soort mensen wel makkelijk. "Ik kan er niks mee/ da wil die niet" k*tsmoes numero Uno, hoor 'm minimaal 5 x per week.
Als het je "eigen" honden niet zijn dan kregen ze van mij gewoon de volle rekening.
Door Femke
#1004705
pfff wat zijn dat voor honden dan, uit één van je nesten of pensionhonden?
Sterkte ermee hoor, ik zou zoiets niet meer willen hebben. Het vreet aan jou, niet aan de eigenaren en die doen er toch verder niks mee  :-\ :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1004721
Ik zou toch een bedrag extra in rekening brengen voor je extra diensten. Als ze gaan miepen dan kun je zeggen dat je ze dokterskosten en trimkosten hebt uitgespaard ;). Zijn ze het er niet mee eens dan kunnen ze in het vervolg hun honden niet meer bij jou te logeren brengen of ze zorgen bij de volgende logeerpartij ervoor dat ze hun honden klit en jeukvrij bij je inleveren. Belachelijke eigenaren zeg >:(.
Door Lil
#1004728
oei wordt very boos als ik dit lees.
Dokken moeten ze! Poeh jij hebt de plicht om ze goed te verzorgen als ze bij jou zijn en zij moeten de noodzakelijke rekeningen betalen. Zegt een jurist, die weet dat het gewoon betekend, je kunt fluiten naar je centen, want je krijgt megadiscussies over wat wel en niet noodzakelijk is.  :-X

Misschien inderdaad beter het gewoon te proberen en heel boos te worden. Zelf vind ik het haast dierenmishandeling maar goed.... ik ben misschien een beetje gek met hondjes geef ik eerlijk toe.  :-\
Tis dat de dierentuin al vol is, anders had ik veel meer van dit soort beessies overgenomen  ;D ;D ;D Lastig noemen de mensen dat, meestal zijn het gewoon lieve honden ook als ze al eens happen omdat ze niet begrepen worden.

ik wens je veel succes met de eigenaren en hopelijk leren ze wat van jou  ;)
Door danielle1980
#1004747
Femke schreef: pfff wat zijn dat voor honden dan, uit één van je nesten of pensionhonden?
Sterkte ermee hoor, ik zou zoiets niet meer willen hebben. Het vreet aan jou, niet aan de eigenaren en die doen er toch verder niks mee  :-\ :-\ :-\
het zijn pyrs dat wel, maar niet gefokt door mij...
ze komen hier gewoon soms tijdje omdat ze thuis overlast bezorgen ivm blaffen als ze te weinig thuis zijn...
Door danielle1980
#1004748
Nitus schreef: Ik zou toch een bedrag extra in rekening brengen voor je extra diensten. Als ze gaan miepen dan kun je zeggen dat je ze dokterskosten en trimkosten hebt uitgespaard ;). Zijn ze het er niet mee eens dan kunnen ze in het vervolg hun honden niet meer bij jou te logeren brengen of ze zorgen bij de volgende logeerpartij ervoor dat ze hun honden klit en jeukvrij bij je inleveren. Belachelijke eigenaren zeg >:(.
ja dat zei connie ook al, dus had ik t voorgesteld, maar ze negeerde t...
ga zo nog s over hebben, nu wat feller, ala danielle dus  :-X
als ze ze op komen halen, ze zijn al uur te laat  ::)
Door danielle1980
#1004750
Lil schreef: oei wordt very boos als ik dit lees.
Dokken moeten ze! Poeh jij hebt de plicht om ze goed te verzorgen als ze bij jou zijn en zij moeten de noodzakelijke rekeningen betalen. Zegt een jurist, die weet dat het gewoon betekend, je kunt fluiten naar je centen, want je krijgt megadiscussies over wat wel en niet noodzakelijk is.  :-X

Misschien inderdaad beter het gewoon te proberen en heel boos te worden. Zelf vind ik het haast dierenmishandeling maar goed.... ik ben misschien een beetje gek met hondjes geef ik eerlijk toe.  :-\
Tis dat de dierentuin al vol is, anders had ik veel meer van dit soort beessies overgenomen  ;D ;D ;D Lastig noemen de mensen dat, meestal zijn het gewoon lieve honden ook als ze al eens happen omdat ze niet begrepen worden.

ik wens je veel succes met de eigenaren en hopelijk leren ze wat van jou  ;)
ik vind ook dat ze ze gewoon moeten verzorgen, fijn dat ze van ze houden, maar dat is niet genoeg, ze moeten ook voor ze zorgen >:(
Door Suzanne
#1004822
danielle1980 schreef: ik vind ook dat ze ze gewoon moeten verzorgen, fijn dat ze van ze houden, maar dat is niet genoeg, ze moeten ook voor ze zorgen >:(

Hm.. houdt 'van je hond houden' niet per definitie in dat je goed voor ze zorgt op ALLE fronten???? Lichamelijk, emotioneel.... voldoende vachtverzorging, voldoende uit, voldoende aandacht, voldoende spelen, voldoende aaien.... eh... nou ja... je snapt me wel! ;-)

Even om de knuppel in het hoederhok te gooien...    ;-)
Ik las recent in een forum 'maar ik hou van mijn honden hoor, ze krijgen elke dat Koninklijk Konijn'.... en nee, daar is geen letter van gelogen.
(eh.. nou ja, hij noemde het merk bij de echte merknaam, dat wel).
Gek toch dat er nog hele volkssammen zijn die vinden dat je goed voor een hond zorgt en van ze houdt als je ze een merkbrok geeft.

(Waarmee ik overigens niet bedoel dat iemand die een merkbrok geeft niet van zijn honden zou houden! ;-)  Ik deel dan allen zijn mening over voeding niet).

Suzanne
Door danielle1980
#1005526
ze zijn weer weg...
de mevrouw gaat naar de da toe voor een spuit en de poten...
zegt ze...
ben benieuwd voor volgende keer, ik zie t wel :-\
heb wel gezegd dat ze niet meer mogen komen in deze staat, tenminste er moet wel wat aan gedaan zijn...
zo 1,2,3 gaat die rug natuurlijk niet weer vol haar zijn...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door