Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Esje
#999547
Mag ik ook 2 vragen tegelijk stellen ? Het gaat om mijn Dobermann teefje, die ontzettend veel winden laat. Wat kan ik daar toch aan doen. Ik heb al pro biotica gegeven maar niets helpt. Mijn 2 jarige Dobermann reu, barst weer van de bloederige acne op zijn kin. Iemand ervaring hiermee ?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#999679
Esje schreef: Mag ik ook 2 vragen tegelijk stellen ? Het gaat om mijn Dobermann teefje, die ontzettend veel winden laat. Wat kan ik daar toch aan doen. Ik heb al pro biotica gegeven maar niets helpt. Mijn 2 jarige Dobermann reu, barst weer van de bloederige acne op zijn kin. Iemand ervaring hiermee ?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Geef je der nog steeds een half brood per dag en/of Satin Balls? Zo ja, dan zou ik beginnen met daarmee te kappen.

Met de acné heb ik geen ervaring, maar als het open ligt zou ik het ontsmetten met Teatree-olie o.i.d. en daarna eventueel behandelen met Groene Leem.
Door Esje
#1000100
Angelique schreef: Geef je der nog steeds een half brood per dag en/of Satin Balls? Zo ja, dan zou ik beginnen met daarmee te kappen.

Met de acné heb ik geen ervaring, maar als het open ligt zou ik het ontsmetten met Teatree-olie o.i.d. en daarna eventueel behandelen met Groene Leem.
Nee geen van beide.
Door Femke
#1000127
[quote="Esje"]
Okay dank je voor de tip.

Bij de weg, de tekst "Orde is voor idioten, een genie beheerst chaos" word vanaf heden mijn lijfspreuk  ;D
[/quote]

Leuk issie he  ;D Oorspronkelijk is hij wel wat langer, maar dan paste hij niet in mijn avatar  ;)
Door Esje
#1000139
[quote="vanaalst"]
geef je altijd ahv en laat ze altijd winden, zo ja, dan zou ik eens wat anders gaan geven.
[/quote]

Ik geef altijd AHV en de winderigheid is pas sinds een paar weken.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1000157
[quote="Esje"]
Ik geef altijd AHV en de winderigheid is pas sinds een paar weken.
[/quote]
mmmm, niets anders gewijzigd in haar eetpatroon?
eet ze momenteel veel gras?
want daar kunnen die van mij ook flink van stinken...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1000238
zou dat het weleens kunnen zijn hoor, hier ook-----heerlijk dat verse lange en soms hele stugge gras!
Bijna met pol en al gaat het naar binnen, en hier stinken ze er behoorlijk van!
Let ik er een dag of wat op, dat ze zo goed als geen gras eten, laten ze ook geen winden meer
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door