Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#998499
Sinds ik mijn 5 teckels kkv en barf geef, hebben ze geen problemen meer met overgewicht. Kregen ze vroeger een bodempje brokken met een halve rodi hamburger plus nog wat kleine tussendoortjes per dag. Nu krijgen ze een bak vol met vlees en groente en 's-avonds nog een vleugeltje of pensstaafje. Zelfs als de teefjes schijnzwanger zijn, zijn ze niet te dik. Dat was vroeger wel anders! Ik vond het altijd zielig als ze zo stonden te springen voor een bakkie met wat brokjes en een stukje hamburger. Ik weet zeker dat kkv en barf bijdraagt aan een slankere hond. Weg met de dieetbrokken!
#1000069
We gaven Galileo al regelmatig vuile pens. Daar gaan we nu ook mee door. We hebben nu ook maar wat kvv (Duck) ingeslagen. Dat krijgen ze nu de laatste 2 dagen. 's Ochtends geven we nog brokken en 's avonds kvv. Kira (ons teefje) krijgt wat minder maar aangevuld met sperciebonen. Ze vinden het heerlijk. Zodra we ons wat meer in BARF verdiept hebben zullen we waarschijnlijk toch over gaan. Een hond is een carnivoor dus lijkt het me logisch dat ze ook vlees moeten hebben  ;)
Rustiger zullen ze er hopelijk niet van worden. Maar ik hoop in ieder geval dat mede hierdoor Galileo wat meer zelfvertrouwen zal gaan krijgen en wat berekenbaarder wordt.
Allemaal bedankt voor jullie berichten tot nu toe.

Groetjes,

Gerard
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door