Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#992834
Een poosje geleden heb ik een tekst uitgeprint over Aloe vera jojoba shampoo, en Aloe vera veterinaire gel.
Het zou samen met vers voeren, en  Zalmolie en teunisbloem olie , helpen bij de aanpak van schimmels en gisten
Maarrrrrrr......, ik heb de bron niet erbij, dus geen site of what else.
Ik weet niet of ik het op barfplaats heb gevonden of gewoon bij het surfen
Weet hier toevallig iemend waar die informatie te vinden is?

Alvast bedankt

Gr.
Door Deesje
#992875
het enige dat ik de laatste tijd uitgevonden heb is dat aloe vera toch niet altijd zo goed is als er gezegd wordt (door de commercie)..
het schijnt moeilijk te zijn de hars en het sap te scheiden en met name inname van de aloe vera zou tot klachten kunnen leiden.. bij de smeersels zou het minder 'gevaarlijk' zijn..
er is mij aangeraden om aloe vera te gaan nemen ivm mijn darmen maar na dit alles gelezen te hebben wacht ik nog even op wetenschappelijke onderbouwing die niet zegt dat t zo slecht is...
Door Barbara78
#992939
Was een tijd geleden ook iets over op Radar of Keuringsdienst van Waarde. Aloe Vera schijnt ip giftig te zijn. De heilzame werking van kleine hoeveelheden zou bovendien schromelijk overdreven zijn. Dat ging echter alleen over de toepassing op mensen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door