Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lekker kort
#104161
[quote="Paul_Barte"]
Ze roken natuurlijk wel mee ::) ::)

Wachten het wel af..................
[/quote]nee want ik rook alleen buiten ;D ;D ;D
Door Lizzy
#104210
Groen/geel snot duidt volgens mij wel op een ontsteking. Als het erger wordt of als de hond sloom wordt of anderzijds niet lekker wordt: dan zou ik echt even bij de dierenarts langs gaan.

Maar goed, wat je heel goed zou kunnen geven zijn de "Weerstandcapsules" van Bloem. Dat bevat Echinacea Angustifolia en Purpurea, Plantago, Cat's Claw, zink en vitamine C. Dit verhoogd de weerstand natuurlijk, maar werkt ook verzachtend (vooral de plantago) op de keel en luchtwegen. Je zou ook de druppels van Bloem "Echinacea Extra Forte" kunnen geven, dat is zonder vitamine C en zink, maar de smaak van het middel vinden honden natuurlijk goor en dus is zo'n capsule gemakkelijker.

Tegen het hoesten werken de hoesttabletten van Tussistin van VSM feiloos (drogist)! De tabletten tussen twee lepels pletten en het poeder bij je hond naar binnen kiepen en gauw zijn bekkie dichthouden (anders blaast hij zelf de poeder er weer uit).

Overigens werkt Luffanil van VSM behoorlijk goed tegen allergische reacties veroorzaakt door stuifmeel, pollen, etc. etc.
Door Indy
#104230
Hoi Lizzy, bedankt voor je reactie.

Ze is nog steeds vrolijk en ik heb d'r vandaag ook nog niet horen kuchen en vanmorgen met lopen was het meer een loopneus (vocht) als snot.
Dus tot nu toe valt het mee, maar als het slechter gaat ben ik de eerste de naar de da rent.

Waar zou ik die weestandscapsules van Bloem kunnen krijgen??

Groetjes Sharon
Door Indy
#105098
Het gaat weer helemaal goed met Indy
Geen snotneus meer en ze kucht ook niet meer, dus ik ben weer helemaal blij :D :D

Allemaal bedankt voor de snelle reacties
Door lekker kort
#105104
[quote="Truus"]
He gelukkig Sharon, dat is een goed bericht :D.
[/quote]vind ik ook.

Groet Fritz
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door