Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#979294
Het is nu achter de rug meis  :-* nu nog herstellen en hoop dat ze snel weer veel plezier in haar leventje krijgt !
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#979361
Fijn dat het goed achter de rug is nu en ja, het zal ontzettend wennen zijn.
Laat je emotie maar even de vrije loop meis, je hebt genoeg voor je kiezen gehad.
Beterschap voor Tess en ze is en blijft een mooi dame. :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#979526
jeetje!... ik lees het nu pas... dit is geen kleinigheidje! Ik hoop dat het snel went en dat je het verschil snel zult merken aan Tess.  :-*
Door Lizzy
#979539
Hee lieve Erna (ik was er gisteren niet maar we hebben wel aan je gedacht hoor...). Fijn dat Tess weer thuis is en alles goed met haar gaat! En ja tja, ik geloof je direct hoor, dat het niet fraai is om te zien :'(. Ik hoop dat het snel een beetje voor je gaat wennen :-\ :-*!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#979599
Kan me voorstellen dat je wat tranen hebt gelaten... deze operatie is natuurlijk erg definitief hè? De meeste operaties worden tenslotte gedaan om iets te herstellen en dan ziet dat er tijdelijk even niet fraai uit, maar na een paar weken zie je er niets meer van. En bij Tess zal de wond er wel beter uit gaan zien, maar haar oog is zij voorgoed kwijt. :'(
Het enige positieve eraan is dat ze straks geen pijn meer aan heeft en ik geloof ook vast dat je er aan zult wennen, maar nu is dat denk ik nog wel erg moeilijk.  :-\ Sterkte ermee  :-*.

Hoe gaat het ondertussen met de patiënt zelf?
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#979651
Hee meissie, wat fijn dat Tess weer thuis is... Kan me voorstellen dat het wel heel heftig is om je lieverd zo te zien  :'(. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt!  :-* :-* :-*
Door Erna
#980493
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik vanaf zaterdagmiddag tot nu niet thuis ben geweest en dus ook niet bij Tess. Inmiddels weer terug en de dame doet het goed. Ze is blij, vrolijk, hongerig....het gaat dus goed. Ik vind het nog steeds gruwelijk om te zien maar dat zal wel wennen. Het na bloeden is gestopt en dat is ook wel weer fijn. Geen spetters meer en de kap blijft ook schoon. Zelfs niezen zonder bloed lukt nu.

We komen er wel.
Door Truus
#980785
Geen schande hoor. Ik weet zeker dat je Tess in goede handen achter hebt gelaten.
Gelukkig gaat de dame vooruit ! Het wennen snap ik maar dat komt ook vast en zeker goed meis.
Fijn dat je weer iets hebt laten weten :-*
Door Lizzy
#980911
Erna schreef: Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik vanaf zaterdagmiddag tot nu niet thuis ben geweest en dus ook niet bij Tess. Inmiddels weer terug en de dame doet het goed. Ze is blij, vrolijk, hongerig....het gaat dus goed. Ik vind het nog steeds gruwelijk om te zien maar dat zal wel wennen. Het na bloeden is gestopt en dat is ook wel weer fijn. Geen spetters meer en de kap blijft ook schoon. Zelfs niezen zonder bloed lukt nu.

We komen er wel.
Ja zeker weten :-*!

Ik kan me voorstellen hoor, dat je het gruwelijk vindt om te zien. Maar ik weet bijna wel zeker dat het 'een soort van went'. Misschien nooit helemaal, maar tot op een acceptabel niveau.
Door Erna
#981045
Met Tess gaat het echt heel erg goed. De kap is inmiddels ook af en ze heeft zo te zien nergens last van. Geen aanpassingsproblemen, geen vieze wond en voornamelijk veul honger. Het koppie ziet er nog vreemd uit, mede omdat haar hoofd geschoren is maar douchen wachten we nog een paar dagen mee. Het is allemaal iets minder dik geworden en dat is ook wel fijn.

Ik heb nog wel wat aanpassingsproblemen....kan nu niet meer zien of ze slaapt als ik aan de verkeerde kant zit. Het is ff wennen dat ik nu om een hoekje moet gaan kijken. Voor haar is dat natuurlijk mazzel.
Door Truus
#981260
Erna schreef: Met Tess gaat het echt heel erg goed. De kap is inmiddels ook af en ze heeft zo te zien nergens last van. Geen aanpassingsproblemen, geen vieze wond en voornamelijk veul honger. Het koppie ziet er nog vreemd uit, mede omdat haar hoofd geschoren is maar douchen wachten we nog een paar dagen mee. Het is allemaal iets minder dik geworden en dat is ook wel fijn.

Ik heb nog wel wat aanpassingsproblemen....kan nu niet meer zien of ze slaapt als ik aan de verkeerde kant zit. Het is ff wennen dat ik nu om een hoekje moet gaan kijken. Voor haar is dat natuurlijk mazzel.
Lijkt me ook heel raar, gelukkig gaat het heel goed met haar en is het een goede beslissing geweest. Ze zal zich duidelijk beter gaan voelen.
Knuf voor jou :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door