Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#978959
We denken hier aan je vandaag Erna. En aan Tessebes natuurlijk. Ik hoop dat je niet te hard schrikt als je haar ophaalt... Er zullen de nodige traantjes vloeien, dat wel... Maar je bent redelijk voorbereid op wat komen gaat :'(

Wij hebben hier een JR met 1 dicht oogje. Ik vind het niet eng om te zien en hij heeft een erg leuk leven. Dat gaat ook met Tess gebeuren, ik weet het zeker :-*

Hou je taai he :-*
Gebruikersavatar
Door Hitam
#979003
Dat kan er ook nog wel bij  :'( :'(
Sterkte vandaag en je zult wel merken dat ze zich toch beter voelt na de operatie. En dat ze maar een oog heeft went wel. In het begin is het schrikken maar dat gaat wel over.
Door Erna
#979015
Dank jullie .....nog 10 minuutjes en dan ga ik haar wegbrengen met lood in mijn schoenen. Gisteren wel alles wat los en vast zit gelezen over glaucoom bij honden en vrijwel alle artikelen hebben het over hevige hoofdpijnen tot migraine aan toe. Het oog moet eruit!
Door sandrra
#979016
Dieren zijn heel flexibel en ze zal er waarschijnlijk sneller aan gewend zijn als jij als je naar haar kijkt.
Je hebt gewoon een hele goede beslissing genomen.

Sterkte voor zo meteen en voor straks als je haar weer op mag halen.
Door Danny
#979035
Oh getsie Erna het houd maar niet op he!
Sterkte vandaag en een dikke knuffel voor jullie beide!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door