Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Naomi
#960961
Jeetje dat is schrikken ,heb 2 teckels gehad allebei een keer hernia gehad .1 leeft er nu nog .
Door medicijnen en rust is het bij allebei goed gekomen ,het heeft wel heel lang geduurt.
Had toen nog nooit van dr Aharon gehoord,maar dit is al wel een jaar of 11 geleden had toen nog geen pc.
Maar wat fijn dat je al zo vlug terecht kunt.
Heel veel sterkte met Rico.
Door Bianca75
#962381
Even een update. Ik ben vrijdag dus naar onze eigen DA geweest en werd afgescheept met een injectie rymadyl en een paar tabletjes, dan zou het vandaag wel over zijn.
Het gaat een heel stuk beter met Rico en hij kan af en toe zelfs een stukje lopen, dus een volledige verlamming is het niet. Toch zakt hij er wel steeds doorheen of glijdt weg.
Rico is echt ontzettend goed te pas, de twinkeling in zijn ogen is er gewoon en z'n staart kwispel zoals een propeller.
Toch gaan we naar dr. Aharon, omdat ik graag wil dat zij haar oordeel erover uit laat. Mijns inziens is het toch niet helemaal goed met zijn rug.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#962466
Bianca75 schreef: A.s maandag kunnen we al terecht bij dr. Aharon.
Dat is vandaag, als ik het goed begrijp? Heel veel sterkte! Ik duim dat het allemaal meevalt!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#962778
Hoe was het bij Dorith? Heeft ze nog wat voor Rico kunnen doen? Ik geef je trouwens groot gelijk dat je haar er ook nog naar laat kijken, DA's zijn niet alles wetend.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#962807
Arme Rico. Je moet zeker naar Dorith. Het kan wel vanzelf al een stuk beter gaan maar wervels rechtzetten voorkomt dat het te snel weer terugkomt.
Hoe was het bij Dorith? En hoe gaat het nu met Rico?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door