Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#961888
Ha, wat een goed idee 8), bedankt voor de tip! :-*

Van 't weekend behelp ik me met een t-shirt met lange mouwen wat ik aan haar halsband knoop en met spelden op haar rug inneem. Niet ideaal maar voor 't weekend wel te doen. Gelukkig droogt haar jas (zeker nu) razendsnel.
Morgen staat het zeeman bezoek daadwerkelijk op de kalender, gisteren helaas niet gelukt.

De wond begint er trouwens steeds beter uit te zien! :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#962243
Nitus schreef: Ha, wat een goed idee 8), bedankt voor de tip! :-*

Van 't weekend behelp ik me met een t-shirt met lange mouwen wat ik aan haar halsband knoop en met spelden op haar rug inneem. Niet ideaal maar voor 't weekend wel te doen. Gelukkig droogt haar jas (zeker nu) razendsnel.
Morgen staat het zeeman bezoek daadwerkelijk op de kalender, gisteren helaas niet gelukt.

De wond begint er trouwens steeds beter uit te zien! :D
Gelukkig! :-*
Door Borke
#962247
[quote="Nitus"]
Van 't weekend behelp ik me met een t-shirt met lange mouwen wat ik aan haar halsband knoop en met spelden op haar rug inneem. Niet ideaal maar voor 't weekend wel te doen. Gelukkig droogt haar jas (zeker nu) razendsnel.
Morgen staat het zeeman bezoek daadwerkelijk op de kalender, gisteren helaas niet gelukt.
[/quote]
Ken je 'vet wrap', een soort klittenband achter verband waarmee je gaasjes om bijvoorbeeld een poot kan draaien en vastzetten zonder spelden of wat dan ook.
Daarmee kan je ook een Tshirt om het lijf trekken en het is meermalen bruikbaar.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#963634
Eindelijk weer even tijd om te BP-en. Ben vanochtend met Gitte naar de DA geweest en zij vond ook dat de wond er goed uitzag. Voorlopig doen we er helemaal niets meer aan, ook geen zalf meer (was ik 2 dagen geleden al mee gestopt).
De reden dat de wond zo stonk was dat het om ontstoken tumorweefsel ging, volgens mijn DA stinkt dat altijd ontzettend, en dat klopte idd :-X. Dus nu maar hopen dat de tumor zich weer een tijdje rustig houd.

Gitte heeft nog wel bedekking nodig, anders gaat ze er in onbewaakte momenten toch aan likken. Ik had een geweldig leuk Pink-panther nachthemd gekocht bij de zeeman in een kindermaatje (waar zouden we zijn zonder BP ;)) de maat was perfect maar om haar artrose elleboog een paar keer per dag door een armsgat te wurmen leek mij tijdens het passen geen goed idee. Dus... ik heb de naaimachien uit de opslag gevist (stonden ongeveer 20 dozen voor ::)). En zie hier het resultaat, een super sportieve haltertop 8):

Afbeelding

Waar je ook heerlijk mee kunt slapen:

Afbeelding
Door Femke
#963657
Wauw, geweldig, die haltertop  ;D ;D ;D

Ik hoop dat Gitte snel opknapt en de wond uiteindelijk helemaal geneest  :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#963678
dat heb je mooi in elkaar gefabriceerd! Fijn dat het de goede kant op gaat met Gitte :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#963795
Staat haar hartstikke goed zeg! :D

Hopelijk geneest de wond nu verder en blijft alles rustig.
Geef de charmante Gitte maar een dikke knuffel. :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#965645
Het is nog steeds hetzelfde... een beetje stilstand zeg maar. Gitte heeft een paar dagen geleden in een onbewaakt ogenblik toch kans gezien even flink aan de wond te likken en hij lag weer open :(. Dat was echt nog geen minuut dus de wond heelt ook niet goed.
Ik ga volgende week m'n homeopaat maar even bellen want de honingzalf doet niet genoeg, het houdt de wond wel mooi schoon, maar de genezing zet niet door.
Gelukkig heeft Gitte er zo te zien weinig last van, als ze haar topje aan heeft tenminste ;). Ze is verder goed te pas en levendig.
Laatst gewijzigd door Nitus op ma 12 mei 2008, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#965646
[quote="Nitus"]
Het is nog steeds hetzelfde... een beetje stilstand zeg maar. Gitte heeft een paar dagen geleden in een onbewaakt ogenblik toch kans gezien even flink aan de wond te likken en hij lag weer open :(. Dat was echt nog geen minuut dus de wond heelt ook niet goed.
Ik ga volgende week m'n homeopaat maar even bellen want de honingzalf doet niet genoeg, het houdt de wond wel mooi schoon, maar de genezing zet niet door.
[/quote]

Ach jee, dat is balen joh :-\
Ik hoop echt, dat er iets voor Gitte gevonden wordt, waardoor de wond toch dicht gaat, zonder verdere ontstekingen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door