Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door belgje
#957012
heb vandaag iets ongelofelijks gezien
wij gingen naar lankofood om iets natuurlijks voor haar allergie, dacht we zijn daar vlug binnen en buiten maar niets was minder waar.
ik en Caro mochten mee in hun woning en kreeg een lekker kopje koffie aangeboden.
ik legde alles uit en vertelde dat we radeloos waren met de huidproblemen.
de man vroeg ofdat hij Caro's aura mocht testen.
jezus zei ik, wat is dat?
hij legde het wat uit en haalde een soort metalen stok boven
hij concentreede zich en plots zag ik de staaf op en neer gaan.
oei zei ik wa's da?
hij vertelde dat hij een vraag gesteld had en de staaf van ja geknikt had, de vraag was ofdat er iets aan de heupen was.
toen vroeg hij ook of er iets aan de nieren en dan ook aan het hart was en de staaf deed nee.
ongelofelijk geloof het of geloof het niet maar hij schudde er niet aan hoor.
toen ging hij verder,
heeft Caro een allergie? ja
dan nog verder, hij zette enkele natuurlijke producten op tafel en hij nam er 1 van vast, één dat hij wel van de beste vind en toen vroeg hij: zal Caro geholpen zijn met dit? de staaf schudde van nee.
een ander dan, de staaf twijfelde zei éérst een beetje van nee en dan van ja.
nog een ander, puur jeuk, ja
en dan puur allergie, heel erg ja.
zo heeft hij nog vragen gesteld, nogmaals echt ongelofelijk zeg.
dus hebben we puur allergie mee en ook tasman hondenschampoo en tasman tea tree olie.
ook hebben we een doos energique nr.4 mee, deze is speciaal voor de huid en gaan we proberen in plaats van duck.
oja en toen we vertrokken stopte hij een doos schapevet in mijn handen, hier dit is een cadeautje zei hij.
en toen we naar de auto gingen liepen ze mee en ze bleven staan tot we weg gingen.
echt waar, we zijn nog nergens zo goed ontvangen geweest, ons gesprek heeft wel 2 uur geduurd.
Door Fynn
#957164
Sorry hoor ik wil niemand hier mee kwetsen maar ik heb hier toch ernstig mijn bedenkingen bij.
En dan heb ik het niet over de producten maar over de aura lezen.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Laatst gewijzigd door Fynn op za 26 apr 2008, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door belgje
#957177
ja ik weet het van die aura, wel raar en eigenlijk erin geloven doe ikzelf ook niet echt maar als je het meemaakt doet dit wel heel gek. ???
hoop nu alleen dat de puur allergie helpt
Door Laura2004
#957184
Fynn schreef: Sorry hoor ik wil niemand hier mee kwetsen maar ik heb hier toch ernstig mijn bedenkingen bij.
En dan heb ik het niet over de producten maar over de aura lezen.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Ik ook.
Door audier
#957207
Ik geloof dit ook niet echt hoor....had hij die stok vast of hing ie ergens aan? waar was die stok dan? Dat begreep ik niet echt uit je verhaal....
Door *wendy*
#958132
Super zeg. Hopen dat het helpt.
En ik was ook altijd zeer sceptisch, maar beetje bij beetje ga ik er steeds meer in "geloven" al blijft het sceptische altijd wel hangen.
Door Sylvi@
#958217
geer schreef: Da's geen aura lezen, dat was denk ik een biosensor. Ik hoop van harte dat het helpt!!!  :-*
Dat denk ik ook idd.


Hoop voor je dat het helpt, bij Savanne heeft het niets uitgehaald.
Door macgirlie
#958358
geer schreef: Da's geen aura lezen, dat was denk ik een biosensor. Ik hoop van harte dat het helpt!!!  :-*
Ik weet het wel zeker dat het een biosensor was.... en dat heeft inderdaad niks te maken met aura-lezen. Maar een bio-sensor kan wel helpen om bepaalde zaken op te sporen dus hopelijk helpt het.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door