Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door henneke
#949960
ik heb net het drukverband eraf gehaalt en vervangen voor een gewoon verbandje , hij laat alles netjes toe en hinkt er lekker op los , ik moest hem vanmorgen echt een beetje inhouden met het plasrondje anders gaat hij te snel lopen en dat mag hij niet .
nu moeten we hem goed in de gaten houden dat hij er wel vanaf blijft , alle nietjes zitten er nog in en dat wil ik zolang mogelijk zo houden .
Door henneke
#949977
het moeilijkste voor hem is het plassen , hij staat altijd op zijn rechterachterpoot te pissen en valt er regelmatig al vanaf en nu doet hij nog pijn ook .
Door anneke62
#950132
Ach die arme Bo, zielepietje!! Gelukkig maar dat het zo'n goedsul is, met Luca was dat wel anders gegaan bij de DA! Laat Storm hem trouwens eens beetje met rust?
Door henneke
#950245
anneke62 schreef: Ach die arme Bo, zielepietje!! Gelukkig maar dat het zo'n goedsul is, met Luca was dat wel anders gegaan bij de DA! Laat Storm hem trouwens eens beetje met rust?
Storm doet het heel erg netjes hij heeft goed door dat er niet met Bo gespeeld kan worden , vandaag in het bos bleef hij van schrik bij me in de buurt als Bo erbij is zie je hem niet terug maar nu zocht hij steun bij mij  ;)
Door Borke
#950838
Zit Bo niet aan dat verband te knagen?
Toen Borke krammen in zijn poot had, heb ik hem een kap om gedaan en dat was maar goed ook...

Sterkte met de patient!
Door henneke
#954070
Bo gaat vandaag weer naar de da , de nietjes zijn eruit en de wond staat weer ver open , hij is er echt ziek van de arme ziel waarschijnlijk moet het gehecht worden .
Door anneke62
#954112
Wat ellendig Hen, ik hoop voor je dat de da er nu ook van dat crêpe-tape omheen doet, dat blijft tenminste echt goed zitten. Arm Bo-tje!! :'( :'(
Door henneke
#954117
anneke62 schreef: Wat ellendig Hen, ik hoop voor je dat de da er nu ook van dat crêpe-tape omheen doet, dat blijft tenminste echt goed zitten. Arm Bo-tje!! :'( :'(
dat zat er ook om hoor maar ja als de wondranden niet dicht gaan kan je tapen tot je een ons weegt , ik heb zelf elke dag de boel verschoond en opnieuw een verbandje met tape erom gedaan Bo heeft er ook niet aangezeten . de spanning op die plek is gewoon zo hoog dat het moeilijk dicht gaat  :-\
Door henneke
#954272
ben weer thuis met een groggie Bo , hij moet nog even de narcose van zich afslapen .
de wond is gespoeld en gesopt en hij heeft onderhuids en bovenop hechtingen 10 dagen antibiotica en 5 dagen pijnstilling , de randen zijn weer opengekrabt en op een klein stukje na aan elkaar genaaid zo kan het evt pus er nog uit lopen . ben weer een hoop geld armer  :-\
Gebruikersavatar
Door Nitus
#954358
Ach jeetje, arme Bo en arme jullie... :'( Nu maar hopen dat dit de laatste trip naar de DA was. Geef je Bo wel Arnica en Calendula (inwendig) en ik zou de wond 2x per dag deppen met een oplossing van Calendula tinctuur of nog beter HyperCal (Hypericum/Calendula tinctuur), dat versneld het genezingsproces aanzienlijk.
Beterschap met de patiënt! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door