Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anneke V
#948580
Hallo,

Heb op deze site wat opzoekingen gedaan over topics ivm Telizen, maar blijkbaar hebben jullie hier ook nog zoveel ervaring niet mee.. Vermits onze Goofy precies een ADHD hond is ( constant blaffen, nerveus rondlopen en ronddraaien, springen, superenthousiast) en ook wat angstig (in zijn slaap angstig grommen en happen als je beweegt naast hem of grommen & soms aanvallen van andere honden als hij extreem moe of hongerig is) gaan we Telizen proberen.  Ik heb er nog niets negatiefs over gevonden op internet en ga gewoon nog ns de opinie van onze dierenarts vragen, als deze positief is gaan we ervoor.

We hebben hem nu 3 jaar zijn nerveuse, angstige gangetje maar laten gaan omdat oplossingen en enkel uit medicatie bestonden en ik hiervan geen voorstander was, we wisten waarvoor we moesten opletten en hij gaat ook zelf naar zijn bench als hij angstig is, maar ondertussen ben ik zwanger van mijn eerste kindje  :D en ik zou niet willen dat onze Goofy haar/hem uit angst zou bijten en ik denk ook niet dat het haalbaar is om ze allemaal ( 2 honden, 2 katten en ons kindje)constant in het oog te houden... Dus om een gerust hart te hebben als de baby er is en om het onze Goofy makkellijk te maken om met deze nieuwe situatie om te gaan zou ik het willen proberen. Zeker omdat er geen negatieve bijwerkingen te vinden zijn voor de hond zelf( versuft enz) en omdat het een meer natuurlijk product is.

Ik hou jullie op de hoogte  ;)
Door Lizzy
#948592
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig voor je! Ik zou het zeker proberen als ik jou was. Persoonlijk ben ik van mening dat je iedere hond in combinatie met een kind continue in het oog moet houden. En misschien dat je voor meer tips, over hoe om te gaan met je hond nu er een kindje op komst is, ook even naar het hondengedragsforum moet gaan (hptt://www.hondengedragsforum.nl)
Door Eef+Stippels
#948658
Gefeliciteerd!!

Ik hoop voor jullie dat Telizen gaat helpen, zodat jullie straks allemaal van de komst van de baby kunnen genieten!
Door keetje
#948992
Van harte gefeliciteerd.

Ik hoop dat Goofy goed reageerd op de Telizen en dat jullie ontspannen naar de komst van de kleine toe kunnen gaan leven! :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door