Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#944524
tessa krijgt nu 2 x per dag 400 gr smuldier pens compleet, dat gaat redelijk goed nu gisteren ochtend had ze eerst wat dunne ontlasting
maar ook de heledag braak neigingen, en heel erg onrustig tot we gisteravond thuis kwamen , toen kwam in eens alles er uit papier plastic
het leek echt de klikobak wel, daarna is wel rustiger geworden en zover ik weet een rustige nacht gehad dus ik zit te denken omvandaag haar eten maar even in 4x te geven en maar evt haar muilkorfje om te doen als ik met haar naar buiten gaat want ze eet toch meer dan dat ik zie schijnbaar dus nu maar even aan kijken
Door connie63
#944578
ik weet nou even niet wat ik moet doen net een half bakje eten gegeven en nu heeft ze net weer alles er uit gegooid
wie weet wat ik nou het besten kan doen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#944590
Ik zou zeker even langs de dierenarts gaan. Gezien wat ze er al uitgegooit heeft zou het mij niks verbazen als er wat van die rommel voor obstipatie in de darmen zorgt.
Door Ine
#944595
Ook mijn Joop gooide gister er alles uit. Was ook echt heel down en lag stil in een hoekje.
Gelukkig is het nu iets beter.

Ik zou even helemaal niets geven. Lauw water elk uur een paar slobbertjes.
Voel de buik, of die lekker soepel is. Is die gespannen en heeft ze ook nog eens verhoging, ga dan even langs de da.

Over de voeding, pens compleet is dan wel compleet, maar toch te eenzijdig. Van veel pens kunnen ze aan de dunne gaan.
Neem ook eens andere varianten.
Pens compleet houdt in, dat het hoofdbestanddeel pens is.
Normaal is orgaanvlees maar +/- 15% van de dagelijkse voeding.
Door connie63
#944603
ik heb een afspraak om 14.30 bij de da , maar dit is de enige voeding waar ze normaal op reageer ik heb al van alles uit geprobeert
nu heeft ze normale ontlasting, en mischien dat ik iets zou kunnen toevoegen, maar ben wel heel voorzichtig

maar van af dat ik ze heeft eet ze buiten al alles op wat ze tegen kom, net de muilkorfje om gedaan daar was ze dus niet echt blij mee
ze ging languit in het gras liggen van je loop zelf maar, want ik vind het zo niet leuk
Door connie63
#944793
ik ben net terug ze heeft een prik gehad, en medicijnen en om 18.00 uur mag ze kleine beetjes gaan eten
en ik moet morgen tussen 11 en 12 uur terug bellen van hoe het gaat.

gelukkig valt het mee tot nu toe even afwachten
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door