Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tigger
#97963
Het is mij deze 1e versvlees week opgevallen dat Beau veeeel minder plast dan anders [brokkentijd] + hij drinkt ook stukken minder. Is dit normaal?? Voorheen plaste hij echt ontzettend veel en dronk hij ook ontzettend veel water.
Gr,
vivian
Door Sjakie
#97965
ja dat is heel normaal.... het kan zelf zo zijn dat als je een tijdje van huis bent en hij blijft alleen dat hij zijn plas niet kan ophouden als je net begint. Sommige honden hebben er namelijk een gewoonte van gemaakt om veel te drinken en doen dit ook nog als ze overgaan op versvlees (terwijl dit al veel meer vocht van zichzelf bevat) Mijn hond had hier ook last van...... Dit is trouwens mijn eigen idee hierover hoor, niet wetenschappelijk bewezen ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#98034
Ja hoor Vivian, ook hier drinken ze véél minder water.
het kan zelf zo zijn dat als je een tijdje van huis bent en hij blijft alleen dat hij zijn plas niet kan ophouden als je net begint. Sommige honden hebben er namelijk een gewoonte van gemaakt om veel te drinken en doen dit ook nog als ze overgaan op versvlees (terwijl dit al veel meer vocht van zichzelf bevat) Mijn hond had hier ook last van...... Dit is trouwens mijn eigen idee hierover hoor, niet wetenschappelijk bewezen
Het lijkt me wel een logische verklaring :)
Laatst gewijzigd door Nitus op di 18 mei 2004, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door @lma
#98037
Onze pup kreeg in het begin kvv + brokken en deed elke nacht een plasje in de bijkeuken :( maar vanaf de dag dat hij op volledig vers zit is hij zindelijk ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door