Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#948552
Fijn Dory, dat Tor geen seizure heeft gehad van de Adequan!
Door 202Spots
#949213
Ja hoor....ik had niks moeten zeggen ...  :-X

vannacht om 1 uur was 't weer zo ver..
Ik denk evengoed op gewone schema en niet van de adaquan... :-\
Door tieneke
#949272
202spots schreef: Ja hoor....ik had niks moeten zeggen ...  :-X

vannacht om 1 uur was 't weer zo ver..
Ik denk evengoed op gewone schema en niet van de adaquan... :-\
:-X
Gebruikersavatar
Door Nitus
#949291
202spots schreef: Ja hoor....ik had niks moeten zeggen ...  :-X

vannacht om 1 uur was 't weer zo ver..
Ik denk evengoed op gewone schema en niet van de adaquan... :-\

Balen Dory :'(.
Of het nu wel of niet van de adaquan komt, daar durf ik niets over te zeggen.  Lastig toch zulke dingen, je kunt er nooit achter komen wat er gebeurt zou zijn als je de adaquan niet had gegeven. Jij kent Tor z'n schema het beste dus ga maar op je gevoel af.
Door 202Spots
#949483
Thanks...ja het blijft rottig natuurlijk.
Maar ik zie dus echt wel elke dag meer verbetering met het lopen zelf,alleen het omhoog komen/opstaan is nog steeds so-so :-\
En toen Cis gisteren in de tuin liep te rennen, was Tor ook aan 't hollen en dat heeft ie 'n hele poos niet gedaan.....kzeg niet dat 't goed voor 'm is, maar ik stond verbaasd dat ie echt in volle vaart aan de gang was....
en dat ie met de bocht omgaan toen op ze gat viel...tja dat nemen we dan maar op de koop toe...
Door Lizzy
#949510
Gatsie Dory, wat vervelend dat hij toch weer een seizure heeft gehad :(. Ik kan me alleen ook nauwelijks voorstellen dat het van de Adequan is. Daarvoor zit er volgens mij nu teveel tijd tussen, tussen toediening en de seizure? Wel fijn dat hij in ieder geval wat beter loopt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door