Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Staftime
#933593
Veel succes en sterkte ermee, ik hoop dat ze snel kunnen vinden wat er precies mis is met je hond.
Ik kan me je bezorgdheid erg goed voorstellen, zeker met bloed plassen, is niet fijn om te zien.
Door *wendy*
#933976
Na gisteren wat meer vertrouwen. Boy zijn prostaat is ook gevoeld for sure. Mooi klein prostaatje. Zijn blaas is gemangeld en geen enkele reactie. Zijn urine leek toch wat verbeterd. PH zweefde nu tussen 7 en 6.5.

Afgesproken dat ik woensdag urine breng die bekeken word (ook op gruis). Afhankelijk hoe het ervoor staat nog een weekje verlenging van de antibiotica. Daarna evt weer urine testen en mocht het dan nog niet goed zijn een echo of eerder natuurlijk, mochten er twijfels toeslaan.
Door *wendy*
#935235
Gisterenavond weer een plas ingeleverd.

* Struviet was minder. Had 6 deeltjes op 1 eenheid nu nog 1 tot 2.
* Ontstekingscelle waren minder dan een week geleden.
* PH was 8.5  :o
* En een "berg" bloed. Stickje was donkergroen.

Nu een andere antibiotica meegekregen. Dinsdag weer plas inleveren. Als er dan nog "zoveel" bloed inzit gaat hij zaterdag 5 april als pro-deo DA een echo maken. Om zijn echo ervaring bij te werken zegt hij. En Boy is een mooi oefenkonijn want die hoeft hij niet te scheren en heeft een lekker buikje zegt hij, maar bovenal is het een supermakkelijke hond ;D
Ik vind het heel erg lief dat hij dat wil doen, want hoe je het went of keert.....tis dan op een zaterdag en toch iets dat had gemoeten. Dat verdient dan evt wel een doos Merci  :-*

Maar goed. de bezorgdheid is wel een beetje terug.
Echter Boy word met de dag vrolijker, de schat  :-*
Door Lizzy
#935239
OK, nou, weer even afwachten tot volgende week dus. Dat is inderdaad wel lief, dat hij dan op zaterdag een echo maakt. Ik hoop dat het niet nodig is!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#935299
Schiet dus nog steeds niet op... :(. Hopelijk gaat de nieuwe AB z'n werk doen en is een echo niet nodig. Wel lief aanbod van de DA :-*.
Sterkte en beterschap!
Door *wendy*
#938744
Het kan nog steeds een blaasonsteking zijn, maar hij wil wat dingen uit kunnen sluiten.
Vanochtend een foto van zijn urine gemaakt. Zal de foto vanavond even plaatsen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door