Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Boefies
#909289
Arme Babs is al sinds vorige week dinsdag ziek.  :(
Ze braakt (zo'n gemiddeld 2 x p.d.) op elke willekeurige tijd van de dag. En ze heeft last van dunne ontlasting. De ene dag is erger dan de andere dag en de ene dag eet ze wel en de andere dag niet.
Afgelopen vrijdag zijn we naar de DA geweest. Ze had geen verhoging. DA zei dat het waarschijlijk een aanloop is van de hondenbuikgriep die er heerst . Ik wist niet dat dat bestond....
Ze had geen koorts. Ik heb tabletjes tegen misselijkheid en tabletjes tegen maagzuur meegekregen.
Vooralsnog was ze gewoon de oude. Maar sinds gister avond is ze gaan tutten. Ze doet zielig en wil niet meer eten.....Haar maagje borrelt. En wat ze braakt is vaak alleen gal en slijm.

Heeft iemand misschien tips om mijn arme schat er snel bovenop te krijgen?
Door Eef+Stippels
#909310
He wat vervelend voor haar  :-\

Je kunt okugest geven tegen de misselijkheid en misschien bijv cats claw voor de weerstand.
Door Lizzy
#909339
He bah, vervelend. Ik zou ook Okugest geven. De kinderdosering. En het best plet je de tabletjes tussen twee eetlepels en giet je de poeder in d'r bekkie.
Door Boefies
#909389
Wat is Okugest precies?

Ze had net echt water ontlasting....maar gelukkig heeft ze het wel onder controle.
Door Boefies
#909392
Sorry, ik weet inmiddels wat Okugest is.

Ik ben erg voor homeopathie, dus ga het straks meteen even halen.

Bedankt voor de tip!
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#909673
Bah, dat is wel al lang, vanaf vorige week dinsdag.
Ik hoop dat ze snel weer beter wordt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door