Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#932526
Ach meid, wat vreselijk :'( :'(. Ik snap best dat je het moeilijk hebt met je beslissing, maar als je wel door was gaan dokteren en Barousse was vreselijk ziek geworden van de behandeling, dan had je jezelf waarschijnlijk kwalijk genomen dat je deze (ontzettende klote) beslissing niet eerder hebt genomen.
Nu heb je haar een heleboel ellende bespaard. Ik vind het heel dapper van je dat je deze beslissing hebt genomen ook al was je er gevoelsmatig nog niet aan toe.
Heel veel sterkte :-*.
Door Lizzy
#932527
Ik vind het zo ontzettend kl*te voor je meis :'(. Maar ik sluit me helemaal bij mijn voorgangster aan. Het is zo'n klote beslissing maar ik vind dat dit de enige is die je kon nemen.... Maar ik snap je wel hoor, je wilde haar niet kwijt en nu wil je haar terug :'(. Dit moet slijten en dat heeft tijd nodig. Veel tijd.

Ik wens je heel veel sterkte :bigarmhug: :-*
Door irmaa
#932536
Het blijft zo vreselijk moeilijk dit soort beslissingen, je verstand en je gevoel lopen niet gelijk...  Je wilt nooit afscheid nemen... je weet wat je moet doen, maar het doet zo verdomde zeer!!!
Heel veel sterkte!!
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#932561
Houden van is kunnen los laten....
Hoe verschrikkelijk die beslissing ook is, je hebt haar een lijdensweg bespaard. En dat is heel erg dapper van je!
Natuurlijk mis je haar gigantisch :'(
Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen :-*
Door Nynke
#932579
Ik wens je ook heel veel sterkte met het verlies van Barousse  :'(
Wat ontzettend dapper ben je geweest door het nemen van deze beslissing, daar heb ik diepe bewondering voor !!!
Door Antonia
#932661
Als ik eens broos en zwak zal zijn
En niet meer slapen kan van pijn,
Doe dan wat nodig is, want och,
Die laatste slag verliest men toch.
Ik weet dat het je droef zal maken,
Dwing toch jezelf niet te verzaken;
dan, meer dan enig andere dag
Blijkt wat je liefde écht vermag.
Wij hadden ’t jaren lang zo goed;
Dat geeft ons ook die laatste moed.
Jij wilt toch ook niet dat ik lijd?
Laat mij dus gaat te rechter tijd
En breng mij waar men hulp mij biedt.
Eén bede slechts: verlaat mij niet!
Houd mij zacht pratend tegen je aan
Totdat mijn ogen breken gaan.
Je weet, al is het later pas,
Dat dit heus voor mijn bestwil was.
Al gaf mijn staart zijn laatste groet,
Ik lijd niet meer en dat is goed.
Treur niet omdat het lot bewerkt
Dat jij, juist jij, mijn tijd beperkt.
Wij waren toch elkaar zo na!
Laat dat je troost zijn als ik ga.


Je hebt laten zien wat echte liefde is! Je was er, juist toen jouw lief je harder nodig had dan ooit.
Ik wens je heel veel sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door