Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#899833
volgens mij hebben we het ergste weer gehad. Hij heeft net heerlijk gekeuteld (hoe blij kan je zijn met hondenkeutels :P), was wel een beetje aan de dunne kant, maar geen diarree ofzo. Hij wil wel eten en is ook echt niet meer zo zielig als vannacht. Pff niets aan een zieke hond :-[ :-\
Door Femke
#899838
Dian schreef: volgens mij hebben we het ergste weer gehad. Hij heeft net heerlijk gekeuteld (hoe blij kan je zijn met hondenkeutels :P), was wel een beetje aan de dunne kant, maar geen diarree ofzo. Hij wil wel eten en is ook echt niet meer zo zielig als vannacht. Pff niets aan een zieke hond :-[ :-\
nee, rot is dat he? Ik zou toch een doosje okugest in huis halen, het is echt wereldspul maar het heeft 1 nadeel: je hebt het altijd nodig als de winkels dicht zijn  >:(

knuffel voor de kleine man!!
Door Do
#899907
had deze topic gemist
maar ik lees dat het weer goed gaat met Rakker ;)
Door Laura2004
#900019
Gelukkig gaat het weer beter met Rakker :) Ik geef mijn honden altijd gewoon te eten als ze niet lekker zijn, als zij willen eten ;)

Even een vraagje: Waar kan je Okugest halen?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#900031
Laura2004 schreef: Even een vraagje: Waar kan je Okugest halen?
Gewoon bij de drogist.
Door Anita*
#900125
lekker dat het weer goed gaat met rakker, er is inderdaad niks aan een zieke hond en je maakt je er altijd weer zorgen over wat heel logisch is, het zijn net kinderen  ;)
Laatst gewijzigd door Anita* op ma 21 jan 2008, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *wendy*
#900174
Dit zijn nou leuke topics  :D Gisteren was ik niet aan lezen toegekomen dus begin net te lezen. Het topic begint met een ziek hondje en eindigt met een zo goed als beter hondje.  :D
Fijn dat hij zich weer beter voelt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door