Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door margreet
#899081
Ach meis,wat triest voor Gitte en voor jullie uiteraard,geniet nog maar lekker van elkaar en ik hoop nog heeeeeeeeeeeeeeel lang :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#899173
ach jeetje... dit is triest.

Ik denk dat je op zich niet zo heel veel kunt doen aan haar ademhaling; er zit nou een keer iets in de weg bij de longen en dat is blijkbaar als ze ligt helemaal onhandig. Het eerste waar ik aan denk is haar ligplaats aanpassen zodat ze zo min mogelijk op haar eigen gewicht ligt (heel dik kussen?)

En verder... als jaar wil er nog is en ze heeft voldoende plezier... geniet daar nog zo veel mogelijk van en als de tijd daar is.... dan weet je dat.

Heel veel sterkte maar ook nog heel veel plezier van elkaar!
Door zurca
#899732
Wat vreselijk....
Ik hoop dat jullie toch nog een tijdje van elkaar mogen genieten.
Sterkte hoor :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#899856
Goskanonne, wat een tegenvaller zeg. Bah. Ik hoop dat jullie nog wat mooie tijd samen gegund is. Veel sterkte voor jou en Gitte :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#900234
Dankjulliewel allemaal voor het meeleven :-*. Met Gitte gaat het geloof ik langzaam toch weer de goed kant op. Ze lijkt iets minder last te hebben als ze ligt, maar dat is soms nog wel rot om te zien. Ik heb ook al aan een heel zacht kussen zitten denken, heb al een extra dekbed in haar Biabed gelegd, maar ze gaat ook regelmatig op de leren bank of op de grond liggen.. dus of dat een oplossing is?

Ze wil nog graag mee wandelen, gisteren wilde ze ineens niet verder :'(. Dus ik maar weer omgekeerd en richting huis gelopen, liep ze strak in de lijn voor me uit ??? een neemt ineens een snoekduik de berm in... om kots op te eten :-X >:(. Zijn we bij ons huis aangekomen wil ze het pad niet in, nee ze wilde verder wandelen >:( ;D.
Er valt met Gitte dus regelmatig wat te genieten (want om die streken moet ik wel ontzettend lachen). Maar aan de andere kant voelt het ook wel erg dubbel... omdat ik weet dat ze niet zo heel erg lang meer heeft.
Heb net het fanatieke trekspelletje met Fedor maar onderbroken, lijkt me geen goed plan als je kortademig bent.
Door *wendy*
#900241
Anne-Marie en Rob, heel veel sterkte de komende tijd.
Geniet van de tijd die jullie nog hebben.  :-* Geef Gitte maar een dikke knuffel.
Door K&D
#900258
Sterkte hoor.  :-* Het zal je niet meevallen.
Gelukkig, dat ze nog streken heeft...... ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door