Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tamara*
#882673
Weet ff niet waar ik deze vraag moet neerzetten, dus zet het maar hier neer.
Wij hebben in de winkel een product van Dog's stuff : Sano diarex (linkje)
en wij adviseren dit als honden dus diarree hebben of als het verwacht word. Kennen jullie dit product? en weten jullie of dit net zoiets is als de probiotica?
Laatst gewijzigd door Tamara* op wo 19 dec 2007, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#882710
Het is volgens mij wel vergelijkbaar met probiotica, ik weet niet precies wat er in probiotica zit, maar ik weet wel dat er melkzuur bacterieën in zitten net zoals in dit product. Maar jij adviseert het, dus dan zou het logischer zijn als jij het mij zou kunnen vertellen, toch? ;)
Door Tamara*
#882723
Laura2004 schreef: Het is volgens mij wel vergelijkbaar met probiotica, ik weet niet precies wat er in probiotica zit, maar ik weet wel dat er melkzuur bacterieën in zitten net zoals in dit product. Maar jij adviseert het, dus dan zou het logischer zijn als jij het mij zou kunnen vertellen, toch? ;)
Ja wij adviseren het bij diarree, maar probiotica helpt ook voor een heleboel andere dingen, vandaar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#882741
Tamara* schreef: Weet ff niet waar ik deze vraag moet neerzetten, dus zet het maar hier neer.
Wij hebben in de winkel een product van Dog's stuff : Sano diarex (linkje)
en wij adviseren dit als honden dus diarree hebben of als het verwacht word. Kennen jullie dit product? en weten jullie of dit net zoiets is als de probiotica?
Jij adviseert het aan je klanten en wij moeten je vertellen wat het is ???

Maar goed, het is dus een probiotica en je zou ook het in kunnen zetten om algemeen gezien de weerstand te verhogen. Het is echter probiotica met het een en ander erbij en officieel specifiek gemaakt om bij darmproblemen te geven, de andere werkingen krijg je er zogezegt  "gratis bij".
Door Tamara*
#882752
Angelique schreef: Jij adviseert het aan je klanten en wij moeten je vertellen wat het is ???

Maar goed, het is dus een probiotica en je zou ook het in kunnen zetten om algemeen gezien de weerstand te verhogen. Het is echter probiotica met het een en ander erbij en officieel specifiek gemaakt om bij darmproblemen te geven, de andere werkingen krijg je er zogezegt  "gratis bij".
Ik adviseer het dus bij diarree en ik wil dus weten of ik het ook kan adviseren voor andere dingen zoals obstipatie, bij antibiotica gebruik, weerstand verhogend, bij overzetten van brok naar vers etc. zoals probiotica's ook gebruikt worden. Ik kan dat nergens vinden, en aangezien hier op dit forum veel meer kennis is dan ik in huis heb lijkt het me nogal logisch dat ik dat hier vraag ja. Leren doe je nou eenmaal door veel te lezen, info te zoeken en vragen te stellen aan mensen waarvan je acht dat die je verder kunnen helpen.

Maar dank je wel voor je antwoord, dat is wat ik graag wilde weten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door