Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#902317
Ben net teruggeweest bij de DA en de ureumwaarde is gedaald naar 13.2 !!! Dat is hardstikke goed voor een versvoer etende hond, volgens haar is het ureum van een Barfhond altijd wat hoger dan een brokkenhond.

Ze vond ook dat hij er prachtig uitziet :D :D Ze heeft goed naar de longen geluisterd en daar is ook nog geen vocht te bespeuren, kortom, het is een gezond ventje !! (zei de trotse moeder ::) ::) ::))
De crea was 113, mooi gemiddeld.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#902530
Hee, perfect, het gaat dus goed. Ik blijf erbij dat er niets met zijn nieren aan de hand is.
Was hij nu wel nuchter bij de bloedafname? Want dat heeft wel degelijk effect, juist op de ureum.
Door Lizzy
#902543
Nynke F schreef: Ben net teruggeweest bij de DA en de ureumwaarde is gedaald naar 13.2 !!! Dat is hardstikke goed voor een versvoer etende hond, volgens haar is het ureum van een Barfhond altijd wat hoger dan een brokkenhond.

Ze vond ook dat hij er prachtig uitziet :D :D Ze heeft goed naar de longen geluisterd en daar is ook nog geen vocht te bespeuren, kortom, het is een gezond ventje !! (zei de trotse moeder ::) ::) ::))
De crea was 113, mooi gemiddeld.

Wat goed! Echt heel fijn!
Door Nynke
#902650
Nee Tannetje, hij was niet nuchter, maar dat was hij de eerste keer ook niet :-X :-X
Ik denk dat je misschien wel gelijk hebt dat er niets aan de hand is met zijn nieren en maak ik me zorgen om niks, maar goed, hij is natuurlijk al hoogbejaard  :-X :-\
Door mirjam_dc
#902668
Fijn hoor dat het goed gaat met je oude ventje :-* Een vraag een beetje gebaseerd op de eerdere reacties in het topic (was het nu voor het eerste aan het lezen :-[): ben je nu meer aan het barfen ook voor de andere twee of voer je nog vooral Carnibest?
Door Nynke
#902680
Hoi Mirjam, ik geef meestal ochtends Carnibest en 's avonds barf. In het weekend ook vaak 's ochtends en 's avonds barf. En dat geldt dan voor alledrie, hoewel Pezzo nog geen liefhebber is van het kauwen op en moeite doen voor zijn eten :-X :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door