Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#873746
sinds vandaag is cj ziek mijn oudste hond. ze wil niet eten en ze heeft ook gebraakt..... ze voelt zich niet lekker dat is duidelijk.... ik denk als ze het morgen nog heeft dat ik naar de DA ga... ja misschien wat snel maar ik wacht niet meer 2 dagen inverband met overleden hond :-[ ben misschien nu iets te voorzichtig maar vind alles eng nu
Door conleeuw
#873865
tja, ik kan mij voorstellen dat jij de schrik nog behoorlijk te pakken heb. Heeft jou outje wel ontlasting gehad? Het is wel zo dat ik momenteel heel veel hoor van zieke honden, dus het hoef niet ernstig te zijn, maar als ik in jou situatie was, dan ging ik ook hoor... sterkte ;)
Door lightning
#873963
gelukkig beter ze heeft vannacht niet gebraakt ontlasten gaat prima en ze at vanochtend weer :D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#873986
lightning schreef: gelukkig beter ze heeft vannacht niet gebraakt ontlasten gaat prima en ze at vanochtend weer :D
Nou, dat klinkt positief!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#874074
lightning schreef: gelukkig beter ze heeft vannacht niet gebraakt ontlasten gaat prima en ze at vanochtend weer :D
Dat klinkt gelukkig weer positief. :-*
Door lightning
#874075
ja ben ik ook blij om.. ben benieuwd als ik thuis kom vanavond... hoe ze zich dan voelt. ben allang blij dat ze wilde eten
Door tiny
#874165
Ja, er heerst weer wat in het hondenwereldje. Fijn dat cj opknapt. Houden zo. ;)
Door Femke
#874289
lightning schreef: sinds vandaag is cj ziek mijn oudste hond. ze wil niet eten en ze heeft ook gebraakt..... ze voelt zich niet lekker dat is duidelijk.... ik denk als ze het morgen nog heeft dat ik naar de DA ga... ja misschien wat snel maar ik wacht niet meer 2 dagen inverband met overleden hond :-[ ben misschien nu iets te voorzichtig maar vind alles eng nu

Bedoel je twee overleden honden hier op het forum? Ik vind dat ergens raar want dat geeft voor mij een beetje aan dat je niet helemaal achter hetgeen staat wat je doet. Bezorgdheid is okee hoor, uiteraard, maar als jij voert waar je achter staat en op een zo veilig mogelijke manier dan zie ik geen reden om bij ieder diarreetje naar de DA te rennen.
Kijk als je hond ineens echt ziek wordt en achteruit gaat dan vind ik het wat anders, maar alle honden zijn wel een keer lamlendig.

als ik zo bij mij dierenarts aankom krijg ik iedere keer een predikend vingertje dat ik geen rauwe botten en vlees moet voeren, en dat lijkt me ook niet denderend voor je zelfvertrouwen.
Door lightning
#874294
ze heeft geen diarree. en ja ben wel voorzichtig omdat ik mijn andere hond nog zo zie liggen. ook al sta ik wel achter barf neemt niet weg dat ik angstig ben. ik vind dta niet raar :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door