Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#864004
..Een plastic boterhamzakje. Ik heb haar, na overleg met Tannetje, met zout proberen te laten braken. De halve kippenpoot van vanochtend kwam eruit, maar geen zakje.

Wat zal ik nu doen? Afwachten? Naar de dierenarts voor een braakmiddel?
Door Ine
#864008
Geen idee, wat een da kan doen. :-\
Zo'n zakje is niet te zien met een foto, denk ik.
Geer, misschien een heel nuchtere reactie, maar ik zou afwachten. Proberen gewoon te doen en Ted in de gaten te houden. Vermoedelijk komt het er aan de achterkant weer uit, of kotst ze het zelf weer aan de voorkant uit, als het haar maag irriteert.
Mijn honden hebben meerdere keren de plastic verpakkingen van CB gejat. Ook die kwamen er voor of achter weer uit, met sluiting.
Sterkte voor jou en Tedje :-* :-*
Door K@rin
#864009
geer schreef: ..Een plastic boterhamzakje. Ik heb haar, na overleg met Tannetje, met zout proberen te laten braken. De halve kippenpoot van vanochtend kwam eruit, maar geen zakje.

Wat zal ik nu doen? Afwachten? Naar de dierenarts voor een braakmiddel?
weet je zeker dat ze het inderdaad heeft opgegeten ?

of anders gezegd; heb je het gezien ?
Laatst gewijzigd door K@rin op zo 18 nov 2007, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elise
#864011
Oeiii, Spike heeft ook weleens een boterham in een boterhamzakje opgegeten, die kwam er na 2 dagen weer aan de achterkant uit. Wij hadden dus geluk. Misschien nog een keer laten overgeven?

Sterkte :-*
Door Laura2004
#864026
Sarah, de hond van mijn moeder heeft twee keer een boterham inclusief boterhamzakje opgegeten en er is niets gebeurd. De dierenarts zei dat het er aan de achterkant weer uit zou komen, inmiddels is ze 9 jaar en nog steeds kerngezond.
Door geer
#864028
Nou, als Ted een grote hond was geweest had ik me ook niet echt zorgen gemaakt, maar Ted is zo'n ieniemienie, da's haast hetzelfde als een grote hond die een vuilniszak opeet  ;D
Door Laura2004
#864031
geer schreef: Nou, als Ted een grote hond was geweest had ik me ook niet echt zorgen gemaakt, maar Ted is zo'n ieniemienie, da's haast hetzelfde als een grote hond die een vuilniszak opeet  ;D
Ja, idd, zo had ik het nog niet bekeken 8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door