Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Paul_Barte
#108910
Verder kun je vragen zetten bij de kleurstoffen, smaakstoffen en alle andere troep m.b.t. de aanvallen.
Ook rozemarijn schijnt niet echt een positieve bijdrage te zijn.....
Door karray
#108913
Angelique schreef:

Daar blijven ze ook niet goed op, maar de meeste vleesmeelfabrikanten (lees destructors)voegen ter stabilisatie van het product de bht's en consorten toe. Omdat hun dat doen, kan de brokkenfabrikant naar eer en geweten zeggen dat hij er geen bht's in gestopt heeft. Daarbij kun je ook vraagtekens zetten bij gigahoeveelheden vit E in het voer.

Weet jij wat deze nadelen zijn?
Ik had al begrepen dat je beter geen vit E kan toevoegen omdat hier bepaalde nadelen aan zitten?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#108921
Paul_Barte schreef: Verder kun je vragen zetten bij de kleurstoffen, smaakstoffen en alle andere troep m.b.t. de aanvallen.
Ook rozemarijn schijnt niet echt een positieve bijdrage te zijn.....
Volgens mijn DA was dat uitgesloten (so what), maar ik heb toch maar de zak brokken met rozemarijn de kliko ingepletterd, die ze daags voor haar eerste aanval te eten heeft gehad. ::)
Door itata
#109807
ja;;allemaal goed,,maar nu is ie terug een jong veulen,,hij is slanker,,en leeft helemaal terug op,,en had ie dat niet gehad,,was ie dada,,naar de hondehemel,,als je dan mocht kiezen????wat kies je dan??????????
Gebruikersavatar
Door Hitam
#110296
Rozemarijn werkt verwarmend en zal eerder bijdragen aan het optreden van aanvallen dan dat het ertegen helpt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door