Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#858669
De meest recente berichten zijn dat Barousse opgewekt is en gisteren zelfs een erg goede dag had. 's Ochtends stond ze in volle glorie te blaffen en ze heeft voor het eerst weer meegewandeld en hield dat goed vol. Ze heeft heeeeel erge honger en krijgt nu 4-5 keer per dag een 200 gram te eten.

Het gaat de goede kant op, ik hoop dat het doorzet.
Door Lizzy
#858763
He, wat fijn om te lezen dat het beter gaat met haar! Als ik dit zo lees, geloof ik ook niet in een carcinoom in de maag. Zoals je weet had Whoofer maagkanker en er was geen enkel middel of iets dat ik kon doen om haar weer een beeeeeeeeetje beter te laten voelen. Ze bleef ziek. Op elk medicijn dat ik haar gaf.
Door bas rouge
#869992
Even een laatste update. Gisteren heb ik Barousse gewogen en ze weegt inmiddels 35.6 kg. Vrijdag 9 november woog ze nog 32.4 kg.
Haar normale gewicht was altijd 37.5-38.5. kg
De afgelopen weken heeft ze een maagbeschermer gehad en meerdere keren per dag kleine porties eten, ook heeft ze een injectie anabolen gehad en geen enkele pijnstiller.

Ze is hartstikke bij maar wel nog steeds vermoeider dan ik haar ken, ze slaapt erg veel maar gelukkig ook wel weer met alle vier de poten in de lucht. Ze staat met alle poten te ver onder haar lijf en ze strekt haar nek liever niet, zowel kop optillen als iets van de grond pakken wil ze liever niet. De zwelling op haar elleboog is in volle glorie terug, die was helemaal verdwenen na de dexadreson en ze loopt weer fiks kreupel. We zijn er dus nog niet maar een maagtumor kan ik afstrepen, daarvoor voelt ze zich weer veel te goed.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#870057
Fijn dat het met haar maag weer beter gaat en dat ze weer wat is aangekomen is een heel goed teken. Maar wel weer minder dat ze kreupelt en duidelijk last van haar nek heeft.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door