Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#854432
Oh hemel, dit klinkt niet echt goed :'(. Wat een ellende.... Als ik wat voor je kan doen, geef je dan een gil?
Door roefus
#854471
Pffff......ik lees dit nu allemaal pas  :'(
Wat erg, ik wens je heel veel sterkte vandaag  :-*
Door Cindy de Wolf
#855233
Woorden schieten hier tekort :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Ik weet ook hoe het je hart kan breken als je beste hond zo'n pijn heeft.  :'( :'( :'( :'( :'( Als er iets is dat ik kan doen dan geef je maar een brul. Is een MRI scan mss een optie?
Door bas rouge
#855310
Gisterochtend meldden we ons weer bij de d'arts. Barousse was erg misselijk en hield haar eten nog geen 2 minuten binnen. Ze heeft nu een maagwandbeschermer die ik 3 maal daags in haar bek spuit, primperan tegen de misselijkheid en een injectie anabolen om krachtiger te worden. Verder is er toch weer bloed afgenomen en naar Utrecht gestuurd.
Ze is in een maand tijd nu 5 kilo afgevallen. Het is haast niet te geloven dat ze zo heftig op de dex reageert maar tegelijkertijd is er weinig anders om vanuit te gaan. Hart klonk gisteren nog steeds prima en ook de nierwaarden waren nog steeds goed. Kalium tekort (dacht ik aan ivm het vele plassen) is het ook niet. Ontlasting is goed en in het braaksel zat geen bloed. De bolle buik van haar is geen vocht. Als Barousse verder wegzakt dan geeft mijn d'arts aan uitgedokterd te zijn en we zullen dan doorgestuurd worden naar een internist.

Vanochtend is ze een stuk beter dan gisterochtend. Ze heeft haar eetlust terug en ik geef haar door de dag kleine porties te eten. De bolle buik is veel minder geworden en ze laat geen winden en boeren meer. Wel blijft ze erg down maar ik begreep dat depressiviteit een bijwerking kan zijn van cortisone.

Het blijft spannend....
Door Laura2004
#855312
Oh, ik hoop zo dat ze gauw weer beter is, wat moet dit moeilijk zijn :'(
Wel een lichtpuntje dat het vanochtend een beetje beter gaat. Sterkte en ik hoop dat ze gauw weer de oude is.  :-* :-* :-* Voor jullie beiden.
Door henneke
#855317
oef gelukkig dat het iets beter lijkt te gaan , en nu volhouden Barousse meidje  :-* Sieneke we blijven duimen voor je meidje  :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door