Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#842893
Strak plan! Eerst maar eens kijken wat daar uitkomt.
En hypo-brokken:  mwah .... :-X
Ook, nee juist met vers kun je op maat hypoallergeen voeren dus geen enkele reden om de Hills uit de kast te trekken.
Beterschap voor Lupa!
Door Do
#845040
het is nog niet wat het moet zijn maar we gaan vooruit
Door Laura2004
#845056
Het ziet er veel beter uit! Ik hoop dat het zo doorgaat, want het zag er wel heel naar uit zeg...
Door Do
#848759
dit is nu 2 weken later
vind dat rondje wel heel vreemd

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Hitam
#848781
Is het ook, zie ik er omheen nu ook wat bobbeltjes of lijkt dat maar zo?
Door Do
#848939
Hitam schreef: Is het ook, zie ik er omheen nu ook wat bobbeltjes of lijkt dat maar zo?
er zitten er omheen geen bobbeltjes maar kleine rode vlekkjes,
de binnenkant van de ring is "hoger"dan de buitenkant en harder

de zwarte vlekken die je ziet zijn geen viesigheid maar pigment vlekken, ook sinds het oorprobleem gekomen is
Door Do
#848947
koekje schreef: en tis geen schimmel als bv ringworm ofzo?
ja daar heb ik ook aan zotten denken
maar hoe het begon is volgens mij geen ringworm sypthomen
toch? :-[
Door Do
#849004
maar er staat niet wat ik er aan kan doen
Gebruikersavatar
Door koekje
#849044
laat anders eerst een kweekje doen, dan weet je zeker of het daadwerkelijk een schimmel is.
schimmel is vreselijk hardnekking, en vreselijk besmettelijk (ook voor jou en andere dieren!).
lupa zal behandeld moeten worden met een zalfje en misschien pilletjes, en je huis moet van de schimmelsporen ontdaan worden.
uitroken met speciale kaarsen bv (zelf en de hondjes dan wel weggaan; die dingen zijn giftig), en alles wassen in de kookwas.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#849063
Het lijkt mij geen schimmel. Soms genezen wondjes zo. Als er meer van dat soort ronde korstjes komen wordt het wat anders.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door