Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ~anna~
#827612
Calcium heeft ook vit. C nodig voor een betere opname.
Dus extra calcium innemen in welke vorm dan ook helpt niet als er onvoldoende vit.C gebruikt wordt.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op di 18 sep 2007, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#827616
He interessant Liz. Bedankt. Ik mocht juist vooral GEEN magnesium-oxide geven. Nu begrijp ik ook waarom.
Door Lizzy
#827863
Ook even voor de andere leden: magnesium citraat is dus moeilijk te vinden. Je kunt van allerlei vormen magnesium in supplementen vinden, behalve citraat. Voor zover ik vandaag heb kunnen uitvinden, maakt alleen Solgar (voor mensen) en de Groene Os het. Die van de Groene Os is volgens mij beduidend goedkoper (er zullen er nog wel meer zijn maar ik bedoel dan "de redelijk verkrijgbare merken").
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#848768
Hier even een update voor wie het interesseert:

Het gaat goed met Annak! Hij krijgt nu 's morgens Glucomotion en 's avonds magnesiumcitraat en een multivitaminepil. Hij heeft geen 'verlammingsverschijnselen' meer laten zien, tenminste niet in mijn aanwezigheid en hij loopt ook veel beter. Veel minder en minder snel mank. Dus ik ben erg blij. :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door