Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nicolioo
#820911
Ik wil Ben groene leem gaan geven van vertagil maar weet niet precies hoe ik dat moet geven eigenlijk. Op de verpakking staan een oplossing maken van een flinke maatschep en dat enkele uren laten staan en dan drinken.
Kan ik dat bij Ben ook doen? Moet ik dan een halve maatschep geven en kan ik dat door bijvoorbeeld wat visolie doen zodat hij het drinkt ??/
Kan iemand me even opweg helpen?

groetjes Nicole
Gebruikersavatar
Door Angelique
#820918
[quote="nicolioo"]
Ik wil Ben groene leem gaan geven van vertagil maar weet niet precies hoe ik dat moet geven eigenlijk. Op de verpakking staan een oplossing maken van een flinke maatschep en dat enkele uren laten staan en dan drinken.
Kan ik dat bij Ben ook doen? Moet ik dan een halve maatschep geven en kan ik dat door bijvoorbeeld wat visolie doen zodat hij het drinkt ??/
Kan iemand me even opweg helpen?

groetjes Nicole
[/quote]

Ik kan je verzekeren...dat gaat hij nooit drinken :-X  bij honden wordt het gewoon droog over het voer gestrooid en voor jouw formaat hond zou ik dan beginnen met een dessertlepel tot een eetlepel per dag.
Gebruikersavatar
Door nicolioo
#821200
Ik heb het gegeven opgelost in water met een beetje zalmolie en hij drinkt het netjes op :D  heeeele brave hond heb ik hahahhaha
Maar de hoeveelheid is dus best flink! ik dacht 40 kilo helft van een mens ongeveer dus ook halve dosering.

Bedankt voor de snelle reactie!
Laatst gewijzigd door nicolioo op wo 05 sep 2007, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door