Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#819938
Wat een toestand Cindy, heb je al iets gehoord over opereren/blijven?
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#819955
Oh, Cindy, ik kan me maar al te goed voorstellen hoe je in de rats moet zitten! :'(
Blijf moed houden, je hebt niet de eerste de beste dierenarts!
Sterkte! :bigarmhug:
Door Cindy de Wolf
#819990
Sanyo schreef: Oh, Cindy, ik kan me maar al te goed voorstellen hoe je in de rats moet zitten! :'(
Blijf moed houden, je hebt niet de eerste de beste dierenarts!
Sterkte! :bigarmhug:
:

:-* :-* :-* Nee dat is waar. Ik heb nog niets gehoord. Hij stond net met spoed te opereren.
Door roefus
#820009
Oh Cindy, wat een rot-bericht, zeg.  :'(
Ik hoop toch dat er een oplossing komt.
Veel sterkte en een  :-* voor Terry.
Door Cindy de Wolf
#820203
Gistermiddag leek er een extreem kleine verbetering zichtbaar te zijn. Vanmorgen dacht ik weer dat het verbeelding is geweest. Net contact gehad met Maarten. Hij wil het bij twijfel nog even aankijken. Aankomende do ochtend moet ik hem weer bellen en als er dan geen echte zichtbare verbetering is moeten we donderdagmiddag komen. Hij gaat namenlijk vrijdag op vakantie.
Door conleeuw
#820222
Klinkt toch voorzichtig enigsinds hoopvol. Kijk, zo'n blessure gaat natuurlijk niet overnacht weg, mischien was het gewoon veels te pijnlijk en nu de pijn een beetje went? of minder wordt komt er wel wat beweging in??
Door Mieuw
#820225
Sorry, ik lees dit berichtje nu pas  :-[
Ik hoop maar dat het hele kleine beetje verbetering wat je gezien hebt zich uitbouwd tot iets concreters. Ik zal duimen voor de dame. Beterschap.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#820309
Het moet natuurlijk ook wel even tijd hebben.
Bij Jory merkte ik altijd resultaat van de anbolen na 5-7 dagen. En de zwelling zal nu wellicht ook wat afnemen, waardoor er verbetering kan gaan optreden?
Ik duim voor jullie dat er inderdaad wat verbetering zal komen! :-*
Door Cindy de Wolf
#820367
Natuurlijk moet je haar de tijd geven alleen zou bij dit soort blessures er al heel snel iets van verbetring te zien moeten zijn. Niet veel maar wel iets en dat was/is niet nu niet zo. Net toen ik thuis kwam zwaait heel die poot naar buiten, weet nou niet of dit goed of slecht is :-\
Door Cindy de Wolf
#821142
Het is vandaag gewoon slecht, nul komma nul zip zada zero verbetering. Net contact gehad met Maarten. Die vertrouwd het ook niet dus we moeten morgen weer naar Eersel. Daarnaast gaat Maarten vrijdag op vakantie :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door