Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#817777
Ga ik net met paps naar het bos. Gooi de deur open dus alle honden rennen het bos in. Ik sta nog bij de auto om de deur dicht te doen als er in ene keer een gegil losbreekt. Terry ligt op de bosgrond echt gillend en kan niet meer staan. Het blijkt haar linkerachterpoot te zijn, de poot met de kunstheup erin, masseren levert alleen maar meer gegil op. Even rust, geen verbetering. Ondertussen alle andere honden om ons heen springen e.d. De poot bungelt erbij, net een verlamd pootje. Martijn gebeld die is haar komen halen. Met de rest een klein rondje gelopen en gelijk de kliniek gebeld. Maarten was helaas al naar huis en was niet bereikbaar, ook morgen niet. Aangezien Maarten Terry kent, wilde ik geen ander hebben. Er staat nu een afspraak voor zaterdagochtend vroeg. Uiteraard de dosis Rimadyl flink omhoog geschroefd. Zoals ik het nu kan zien is het een voorstekruisbandscheuring. Ze strompelt op 3 poten. Als dat zo is wordt het een heftige operatie voor zo'n ouder hond.

Cindy
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op di 22 jan 2008, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#817778
Oh Cindy :'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb er niet eens woorden voor :'( :'( :'( :'( :'(

Heel veel sterkte meis. En heel veel knuffels voor Terry :-*
Door Dami
#817783
O jee wat verschrikkelijk zeg! Je bent bij Maarten wel op het goeie adres, maar toch, je hoopt hem eigenlijk nooit nodig te hebben. Veel sterkte, en een dikke knuffel voor Terry!
Door Decibels
#817787
sterkte...wat sneu...
Door Cindy de Wolf
#817834
Ik heb Maarten zijn prive mailadres, dus ik laat me niet zo snel afschepen met; hij is niet bereikbaar. Had dan ook binnen het uur een mailtje terug. Hij vermoed dat het de kunstheup is, die los/afgebroken is. Morgenvroeg 10.30 moeten we er zijn. Hoe bedoel je; hij is niet bereikbaar...
Door Cindy de Wolf
#817836
dianatara schreef: O jee wat verschrikkelijk zeg! Je bent bij Maarten wel op het goeie adres, maar toch, je hoopt hem eigenlijk nooit nodig te hebben. Veel sterkte, en een dikke knuffel voor Terry!
Helaas heb ik hem meer dan me lief is nodig. Het record dat wij Maarten niet gezien hebben ligt momenteel op 4 maanden. En het zijn bij ons ook nooit van die "l#llige" dingen, nee altijd behoorlijk heftig :'(
Door tieneke
#817841
Cindy de Wolf schreef: Ik heb Maarten zijn prive mailadres, dus ik laat me niet zo snel afschepen met; hij is niet bereikbaar. Had dan ook binnen het uur een mailtje terug. Hij vermoed dat het de kunstheup is, die los/afgebroken is. Morgenvroeg 10.30 moeten we er zijn. Hoe bedoel je; hij is niet bereikbaar...
Kolere zeg!!!hoop dat het toch enigszins meevalt morgen,sterkte alvast  :-*
Door Cindy de Wolf
#817846
tieneke schreef: Kolere zeg!!!hoop dat het toch enigszins meevalt morgen,sterkte alvast  :-*
Help het je hopen maar verwacht het ergste. :-\
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#817882
Och, meis, het is toch niet waar...... :'(
Ik duim voor jullie morgen :-*
Door Cindy de Wolf
#817891
Sanyo schreef: Och, meis, het is toch niet waar...... :'(
Ik duim voor jullie morgen :-*
Graag, heeeeel hard en dan met name voor Terry.
Toch besluipt mij het enge gevoel dat ik morgen nog maar 4 honden heb..
Door Ine
#817926
Cindy de Wolf schreef: Graag, heeeeel hard en dan met name voor Terry.
Toch besluipt mij het enge gevoel dat ik morgen nog maar 4 honden heb..
Nee, niet zo denken joh, wacht eerst morgen even af! :-*
Ik duim uit alle macht voor jullie!!
Door Cindy de Wolf
#817933
danielle1980 schreef: ach meissie  :-*
wel super van maarten trouwens, ik duim voor jullie
Ja echt super, echt een man met hart voor zijn vak, want ik weet ook dat hij niet voor elk wissewasje zijn vrije dag opgeeft. Tegelijkertijd jaagt mij dit angst aan omdat hij nu niet wilde wachten tot zaterdagochtend. Dat zegt mij genoeg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door