Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#822594
Even een korte update. Het gaat in mijn ogen voor een hond van bijna 12 na zo'n zware operatie goed. Vanmorgen wilde ze absoluut niet uit zichzelf opstaan. Ik denk dat de narcose flink in de weg zat. Gaandeweg de dag ging ze steeds meer probereb zelf op te staan wat uiteindelijk ook lukte. Rond 17.00 met uitlaten stond ze op haar volledige voet ipv op de tenen, weliswaar niet met het volledige gewicht maar toch. Tijdens het lopen totaal nog niet en net 22.00 met uitlaten zette ze hem ook neer tijdens het lopen. Heb er nu goed vertrouwen in. O ja ze wordt schandelijk verwend momenteel ;D
Gebruikersavatar
Door cheeta
#822641
goede berichten dus
nu kan het alleen nog maar beter gaan, wat een dappere  Terry :-*
Door senadance
#822698
wat een verhaal zeg!!!!

ik druk mijn duimen dat alles goed gaat met het ouwetje :-* :-* :-* :-* :-*
Door Femke
#822713
nogmaals dikke knuffels voor haar, dat ze maar snel mag opknappen  :-* :-* :-*
Door Kuszco
#822787
Oh gelukkig. Het lijkt de goede kant op te gaan.
Groetjes en een dikke knuf voor Terry.
Liliane,Zita en Lotje.
Door Golum
#822807
Pfffff wat een ellende allemaal  :(
Hopelijk gaat het snel beter!!
Door Lizzy
#823069
Cindy de Wolf schreef: Even een korte update. Het gaat in mijn ogen voor een hond van bijna 12 na zo'n zware operatie goed. Vanmorgen wilde ze absoluut niet uit zichzelf opstaan. Ik denk dat de narcose flink in de weg zat. Gaandeweg de dag ging ze steeds meer probereb zelf op te staan wat uiteindelijk ook lukte. Rond 17.00 met uitlaten stond ze op haar volledige voet ipv op de tenen, weliswaar niet met het volledige gewicht maar toch. Tijdens het lopen totaal nog niet en net 22.00 met uitlaten zette ze hem ook neer tijdens het lopen. Heb er nu goed vertrouwen in. O ja ze wordt schandelijk verwend momenteel ;D
Ze wordt altijd verwend bij jullie ;D!
Door Cindy de Wolf
#824037
Audrina schreef: Cindy hoe gaat het nu met Terry?
Terry bewijst momenteel maar weereens dat ze een ijzeren wil heeft en niet te breken is!! Ik ben zo trots op mijn meisje. In de loop van vrijdag kon ze echt weer zelf opstaan en vanaf vrijdagavond is ze er ook weer op gaan staan. In stap kan ze er al zeer behoorlijk op staan in draf minder maar komt. Ze verveelt zich momenteel te pletter en was gisteravond aan het "bekvechten" met Misty met een lapje en later met een bal. Op zich een goed teken. Ik denk dat als ik de tijd heb even een paar Nina Ottensson spelletjes bij de groothandel ga halen om haar bezig te houden. Ik heb er nu wel weer vertrouwen in dat het ok komt.
Door Cathelijn
#824044
Wat een karakter zeg! Ik had nog wel een Nina-spel voor je te leen, maar ja, ik woon niet echt bij je in de buurt...

Knuffel voor Terry :-*
Door Dami
#824149
Super te horen dat het de goede kant op gaat!
Door Lizzy
#824414
Klinkt met recht heel goed Cindy! Wat een ijzersterke meid is ze toch!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door