Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#834974
Hoi Lizzy, ik zit niet meer zo vaak op Barfplaats, geen onwil, maar tijd tekort. Mijn oog viel op het bericht over Pinkel. Wat fijn dat het nu beter gaat. Wat heerlijk na al die jaren stress. Zowel voor Pinkel als voor jullie.
Ik heb niet alle berichten gelezen, maar heb je ook aan TTouch gedacht? Ik heb zelf eenhond behandeld die al 10 jaar 40 x per dag een grote blafaanval had. Tot ieders grote verrassing kan hij nu al een aantal dagen achterelkaar blafloos doorbrengen. Het besstje ziet er inmiddels al veel beter uit en beweegt heel anders. Ik zeg niet dat tTouch het wondermiddel is, maar het zou Pinkels medicatie goed kunnen ondersteunen. Je moet wel een echte practitioner in de arm nemen, niet emand die een workshopje heeft gevolgd.
Heel veel succes met Pinkel en nogmaals,wat heerlijk dat ze al meer ontspannen door het leven gaat  :)
Door Lizzy
#846080
Pinkel zit nog steeds aan de Selgian maar op dit moment is het niet helemaal eenvoudig om een goed beeld te krijgen. Linga is namelijk loops en het is hier een grote hectische bende in huis waar Pinkel toch zichtbaar 'last' van heeft. Ik wacht even tot na de loopsheid met mijn voorlopige conclusie.
Door Lizzy
#890796
Ehhh.... Best wel slecht. De Selgian heeft even geholpen maar helpt inmiddels echt helemaal niks meer. We zijn dus ook met alle medicatie gestopt (ik blijf haar die troep niet geven terwijl het niet aantoonbaar helpt). Ze blaft nog steeds overmatig. Ze is hyper-alert. Toen ik van de week een klacht van de buurman kreeg over geluidsoverlast van haar: had ik het ook even helemaal gehad. Maar ja goed, onze buurman is wat overgevoelig op het moment en ik neem Pinkel nu gewoon maar overal mee naar toe. Zelfs met boodschappen doen. Tja. Tis niet anders....

Bedankt voor het vragen!
Door Borke
#890800
Wat waardeloos Lizzy, dat zelfs sterke middelen niets kunnen bijdragen.
Het lastige bij Pinkel is ook nog dat je haar lastig even bij iemand onder kunt brengen - zo ben je wel heel erg opgesloten met haar... of je loopt op je horloge te kijken of ze niet te lang in de auto zit te wachten.

Wat ontzettend jammer, ik had zo voor jullie gehoopt dat dit wat verlichting zou bieden!
#891136
Lizzy, dat is echt balen voor jullie. Ik vraag mij af, is het nu erger sinds je gestopt ben dan voordat je met de medicatie ben gaan proberen, of is het maar dezelfde als voorheen (maar? waar heb ik het over :-\) Eigenlijk vraag ik mij af of de medicatie gebruik de probleem vergroot heeft
Door Danny
#891691
He Lizzy wat balen zeg! Had zo gehoopt dat er wat rust in Pinkel en jullie leventje zou komen....
Als je haar meeneemt en in de auto laat is het dan goed voor haar...nou echt zonde hoor dat het allemaal niet heeft geholpen!
Geef haar maar een knuffel van me!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door