Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elise
#814123
Phoebe haar laatste puppies zijn afgelopen maandag naar de nieuwe baasjes vertrokken. Ze was tijdens het zogen van de pups behoorlijk afgevallen, maar is ondertussen weer netjes op gewicht en ook haar bespiering komt weer netjes terug. Ze heeft de laatste twee weken heel veel vacht verloren en loopt nu rond als een roze biggetje. Ik weet dat het er bijhoort, maar vroeg me af of ik nog extra vitamines moet toevoegen aan haar eten. M'n zus had het over vitamine B bijvoorbeeld  dat wordt aangeraden bij vrouwen die na de zwangerschap haar verliezen.
Door *Natasja*
#814136
Toen Benthe vorig jaar (door diverse oorzaken, geen puppy's  ;)) zo erg in de rui was, raadde Lizzy me borage-olie aan. Ik heb haar dat een paar weken gegeven, en het werkte duidelijk.

Hopelijk heeft ze snel haar mooie, glanzende vacht weer terug.
Door *Natasja*
#814161
Ik heb hier overigens nog een 3/4 volle pot borage-olie capsules staan, die nog een jaar houdbaar is. Mocht je borage-olie nodig hebben, dan kun je gerust wat van mij krijgen. Anders heb je kans dat ik volgend jaar de pot zo weg moet gooien, dat vind ik zonde.
Door Erna
#814162
Wat is er mis met roze??? hihihihi

Ik heb bij Dakota niets gedaan of extra gegeven en binnen no time zat ze weer goed in haar vachtje. Het gaat meestal sneller dan je denkt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door