Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K&D
#883271
Wat ellendig allemaal toch! Bah. Ik heb het hele verhaal gelezen en heb respect voor je.  Voor je zoektocht naar een oplossing, kijkend wat mogelijk is, haalbaar is en voor Moos het beste is.
Om hem als ''testcase' te gebruiken zou niet eerlijk zijn. Zijn oogjes en snuitje op die foto op het hf spreken boekdelen :'( .
Geniet nog van hem en verwen hem lekker.
Heel veel sterkte  :-*
Door Moos
#883272
Dubhe en Kyrah schreef: Wat ellendig allemaal toch! Bah. Ik heb het hele verhaal gelezen en heb respect voor je.  Voor je zoektocht naar een oplossing, kijkend wat mogelijk is, haalbaar is en voor Moos het beste is.
Om hem als ''testcase' te gebruiken zou niet eerlijk zijn. Zijn oogjes en snuitje op die foto op het hf spreken boekdelen :'( .
Geniet nog van hem en verwen hem lekker.
Heel veel sterkte  :-*
Ja, da's Moos op een slecht moment...zal hem hier ook wel even neerzetten

Afbeelding


Dit is niet als hij net wakker wordt, maar gewoon nadat hij door het huis heeft lopen trippelen. Dan ligt hij me opeens zo aan te kijken vanuit zijn mand.
Godzijdank zijn dat momentopnames. Soms duurt het wel een halve dag, maar dan kijkt hij zo een hele week daarna weer altijd goed uit zijn oogjes. Gelukkig wel!
Dank voor je lieve woorden ;)
Laatst gewijzigd door Moos op do 20 dec 2007, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Robian
#883274
Ach arme ziel. Je zou hem toch willen knuffelen en nooit meer loslaten.  :-*

Ik heb echt respect voor de manier waarop je het aanpakt.
Heel veel sterkte en geniet van elke dag die jullie samen hebben.
Door bloemetje
#883280
Oh Marloes wat erg  :'(. Ik vind je zo ontzettend dapper! Wat geweldig van jou dat je gewoon kiest voor Moos en zijn kwaliteit van leven!
Ik vind je gewoon super  :-*
Gebruikersavatar
Door Binno
#883287
Ik denk dat ik hetzelfde zou doen als ik jou was, je probeert toch te kiezen voor wat het beste is voor Moos.
Knuffels voor het manneke, ik hoop dat je nog een hele tijd van hem mag genieten en dat hij niet teveel slechte momenten heeft.
Sterkte! :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#883355
Ik zit dit met kippevel te lezen. :'(
En kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten en Moos zo min mogelijk slechte momenten heeft.
Dikke knuffel voor jullie. :-*
Door Laura2004
#883362
Wat een ontzettend moeilijke beslissing :'( Ik had zo gehoopt dat je deze beslissing niet had hoeven maken, maar ja, daar heb je niets aan... Geniet van elkaar. En sterkte.

:-* :-* :-* voor jou en Moosje.
Door Malamoods
#883422
Marloes, ik heb je al gemeld dat ik vreselijk veel bewondering heb voor hoe jij met deze situatie omgaat en je door deze moeilijke vragen heenworstelt. Ik heb met eigen ogen gezien hoe lief Moos is, hoe fantastisch jullie band is en hoe heerlijk jullie het samen naar jullie zin hebben! Moos (en Saar natuurlijk ook! ;)) mag altijd hond zijn. Hij mag uren rennen, zwemmen en plezier maken en ik denk dat menig maltezer jaloers op zijn heerlijke leventje mag zijn! Hoe klein en knuffelig hij er ook uitziet, jij hebt hem altijd als hond behandeld! En wat ik nu zo mooi, maar ook zo verdrietig vind is dat jij ook nu ervoor kiest hem hond te laten zijn, hem Moos te laten zijn.... Geen experimenten, geen nare bijwerkingen, maar een echt honds leven bieden, met alles wat daarbij hoort. Je kiest niet voor jezelf, je kiest voor 't belang van Moos! En meid, ik hoop met heel mijn hart dat jij en Moos nog heel lang op een fijne manier van elkaar mogen genieten!!!! Ik zou zeggen, geniet intens van elkaar de komende periode! Ga foto's maken, kweek mooie herinneringen en geef hem bergen met knuffels! En als je 't zelf even hebt gehad, en behoefte hebt om 't effe van je af te kletsen, dan weet je me te vinden ok?!

Sterkte Marloes!

Rachel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door