Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#807699
willeke schreef: Propolis moet ik dan ook maar eens halen, handig om in huis te hebben. Is het van VSM?
Nee, van mijn buurman die imker is. Merkloos dus. Maar er zijn ook wel merken die het hebben. Ik heb het wel eens van Dolisos gehad. Weet niet of VSM het heeft.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#807701
202spots schreef: Hele sterke thee zetten en na 't afkoelen,paar x per dag op de hotspot spuiten met sprayer of deppen met theezakje of katoenbal ...
al geprobeerd?
Nee, maar ik sta versteld wat je allemaal op een hotspot kunt doen. ;) Maar goed, de plekken gaan goed, zien er droog en niet etterig uit. Dus gaat het me nu eigenlijk meer om wat ik eventueel kan doen om te voorkomen dat hij er meer krijgt.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#809932
Er zijn de laatste dagen geen plekken meer bij gekomen en ik zie 'm ook niet meer krabbelen of bijten. De plekken genezen goed en er begint alweer wat haar op te groeien. Ik hoop dat we het gehad hebben nu.
Door Eef+Stippels
#810360
Sonja schreef: Er zijn de laatste dagen geen plekken meer bij gekomen en ik zie 'm ook niet meer krabbelen of bijten. De plekken genezen goed en er begint alweer wat haar op te groeien. Ik hoop dat we het gehad hebben nu.
Ik hoop het ook voor jullie!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door