Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door paulasarah
#799854
Mijn hond Sarah is als jonge hond van 9mnd bij bij gekomen. Ze kon alleen maar blaffen. Nu heb ik haar alweer ruim 3jaar en het is een fantastische hond geworden. Wel hebben we de nodige problemen gehad met haar knieen. Aan allebei geopereerd aan patella luxatie. Omdat ik merkte dat Sarah niet lekker in haar vel zat en dacht pijn te hebben aan haar rug ben ik weer terug naar de DA geweest en foto's gemaakt, was niets op te zien. Nog een poosje aangemodderd met pijnstillers maar ik kon me er nog niet bij neerleggen dat ik een jonge hond had waarmee ik nog zoveel wilde gaan doen pijn had. Ik ben op internet gaan zoeken en zo ben ik bij Dorit Aharon terecht gekomen. Gelukkig maar want er stond het e.e.a. scheef! 6 wkn geleden ben ik overgegaan op CB en sinds 4 weken geef ik haar glocobest. Ze doet het hier heel goed op, haar vacht wordt helemaal zacht en ze is vrolijker veel vrolijker. Wat ik alleen niet voor elkaar krijg is haar conditie en uithoudingsvermogen op pijl te krijgen. Misschien is het nog veel te vroeg hoor we zijn natuurlijk pas een maand over op kvv maar het zit me toch niet zo lekker. Wandelen kan ze heel lang maar na al een korte inspanning is en blijft ze heel lang buiten adem. Nu lees ik regelmatig over spier support zou dat ook wat voor mijn Sarah zijn?

Groetjes Paula
Door Lizzy
#800918
Spiersupport bij kortademigheid/slechte conditie? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik zou zelf met deze klacht toch eerder weer even terug gaan naar de DA. Even hart en longen laten beluisteren en even overleggen. Op zich denk ik overigens dat het weinig kwaad kan om spiersupport te geven. Dus in dat opzicht zou je het kunnen proberen.

Barfplaats wordt gesponsord door