Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#794992
Ach  :'(

Sterkte joh. Je weet dat het de goeie beslissing was, je hebt het beste voor Kaya gedaan dat je kon doen, dat weet je met je hoofd, maar je hart zegt heel wat anders, dat is zo leeg, net als je huis. Er valt zo'n groot gat in je leven als je maatje moet laten gaan.
Door Drijver
#795140
Ik zat net alle berichtjes te lezen en intussen zijn de tranen ook bij mij gaan stromen  :'( . Potverdorie wat een moeilijke maar hele moedige beslissing! De herinneringen aan mijn eerste twee honden, de Newfy's, worden ineens weer heel helder.
Ik ben blij dat je in het belang van je hondje hebt gehandeld maar dat maakt het er niet makkelijker op.
Heel erg veel sterkte de komende tijd. Je zult haar uiteindelijk herinneren zoals ze altijd was en niet zoals ze de laatste weken was.
Nogmaals sterkte.
#795176
Angelique schreef: Heel veel sterkte straks. Volgens mij belde jij de da toen ik daar zat, ik moest in ieder geval meteen aan jou denken. Een moedige beslissing. Ik hoop dat ze rustig vertrekt. :-*
Wij waren bij Susan in TerApelkanaal.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door