Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#791942
Bah Dory, wat een toestand met Tor zeg :(
Is er een goede behandeling voor honden met pancreatitis?
Misschien is het wel beter dat ie nog even bij de da blijft, hoe moeilijk dat ook is voor jou want je wilt natuurlijk het liefste er de heledag bij zijn.
We duimen hier heel hard dat de ab goed aanslaat en dat Tor weer snel beter wordt!!

Heel veel sterkte :-*
Door Jolly
#791976
Oww Dory, wat naar nou dat Tor zo slecht gaat. :'(
verdorie zeg, wat een gedoe.

Fenna en ik duimen zohard als we kunnen .

dikke knuffel voor jullie en ook voor cis en je man, voor hun is het ook niet niets.
Door conleeuw
#791991
oh gut, wat erg zeg. Voor hem geestelijk natuurlijk niet zo leuk dat hij moet blijven maar voor zijn herstel toch beter. Ik duim dat hij morgen stukken beter is, dat zijn darmen werken en dat hij dan naar huis kan :-*
Door 202Spots
#792226
wat gaan ze doen als hij beter is? is er iets voor om dat pancreatitis of hoe dat heet te genezen?
misschien ben ik een blondje, maar wat is het eigenlijk?
ik weet wel dat er een orgaan is dat pancreas heet.
Netty,de pancreas is de alvleesklier,zorgd voor de spijsvertering en maakt ook insuline...
Het enige wat gedaan word is geen voeding zodat de pancreas niet hoeft te werken en rust krijgt en kan genezen, daarom dus alleen maar de infuus als "voeding".

Tor heeft vannacht de infuus er in gelaten,en zag er volgens de DA iets beter uit dan gisteren.
Hij heeft nog wel koorts..maa had niet gespuugd, en plast wel goed,maar heeft nog steeds niet gepoept en dat willen ze eerst zien voordat er over naar huis gaan gepraat word.
Misschien dat ze straks 'n kleine beetje eten proberen, en dat hoor ik dan om 5 uur vanmiddag wanneer ik weer gaat bellen.

Ik had inmiddels ook contact met Dr.Dodds gehad,en ook van haar op me donder gekregen dat ik rauw had gegeven....wanneer Tor hier doorheen komt dan is het dus helemaal voorgoed afgelopen om hem rauw te geven  :-\
Ze is ook geen liefhebber van Hills ID. en geeft de voorkeur aan om alleen maar zelf samengesteld gekookt eten geven.
Ook afgeraden om onmiddelijk met de Deramaxx te stoppen...."Please, no more deracoxib-- it's a sulfonamide as well as NSAID"
Het hielp wel goed,maar ik ga het dus niet meer geven,want ik wil geen risico's nemen...en moet dan wat anders zien te krijgen voor pijnstiller.. :-\

Dus...ik weet eigenlijk nog niet of ie later vanmiddag naar huis mag of niet....eerts de koorts weg, en gepoept hebben...

entisvandaag ook nog me verjaardag :-\,maar is echt geen happy one...dus ik sla dit jaar maar over ...
Wanneer is beter nieuws heb dan schrijf ik wel weer...maar intussen nog doorgaan met duimen okay?TX
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door