Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#790108
Ik zet het maar even hier neer, omdat er hier veel gelezen wordt. Is het niet ok, dan verplaats het maar.

Mijn "oudste" kat heeft al jaren een struvietprobleem dat gelukkig door het  barfen was "opgelost". Nu kan ze al een tijd geen rauw vlees verdragen met het gevolg dat ze gekookte kvv krijgt. Even dacht ik dat het goed ging, maar daarna ging het toch weer mis op rauw. Alleen ik krijg de urine niet meer zo zuur en de eerste tekenen van een beginnend struvietprobleem zijn er weer. Nu wil ik deze keer meteen cranberry gaan geven. Ik heb capsules gekocht (die kan ik fijn doseren) en nu moet een volwassene 1 tot 3 per dag hebben. Waarbij 1 de onderhoudsdosering is en drie de dosering bij klachten. Geef ik te veel als ik een poesje van ongeveer 3 1/2 kilo 's ochtends en 's avonds een halve capsule door haar eten geef, dus 1 per dag? Op de verpakking zei tijdens het eten innemen, dus daar heb ik al geluk mee.
Door Lil
#790377
Ok dat is een duidelijk antwoord. Thanx!

Haha mijn gevoel is goed, per capsule 200 mg  :)
Laatst gewijzigd door Lil op zo 08 jul 2007, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door