Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#784619
och the Chaseman .............
laat hem maar lekker rustig zijn, want door de pijnstillers zal hij de pijn veel minder voelen en misschien de boel toch forceren ....
Knuffels voor de patient !
Door Jolly
#784626
ja ik ga hem strak houden, dus geen losloopsessies meer, maar echt alleen maar aan de lijn.
Niet meer zelf in en uit de auto springen, maar onder begeleiding.
Op bedrijf niet meer los scharrelen, maar aangelijnd of binnen in huis of bij de konijnen.

In de arena gaat hij voorlopig niet meer, want ik denk dat het daar dus gebeurd met zijn, dus eerst die bergen met stenen en aarde eruit weg of gevlakt, daarna kunnen ze er weer in.
Door Jolly
#784671
Chasey loopt alweer wat beter op z'n pijnlijke pootje.
Ik liet net wat vallen in de voerbakken en hij was er weer als de kipjes (al wat trager dan normaal) bij.
Dat betekend dus veel goeds.

Peter heeft hem bij de Da ook nog even gewogen en chasey is, 39,5 kilo.
Zegt dat mupsje van ass. zo hij is wel wat aangekomen.
Zegt de Da lachend: joh mag het, tis een pond per jaar.
3 jaar geleden daar gewogen en toen was hij dus 38 kilo.
Maar voor ons is hij dus afgevallen want 10 mei woog hij nog 40.2, dan wel bij een andere Da, maar toch ;D
Door Jolly
#784759
vanaochtend rondje ging al beter, rond half 11 weer klein plasronde gedaan en chasey loopt er wel op, maar is beduidend nog niet opgeknapt.
Hij was zo moe, dat hij meteen op z'n plek ging liggen, terwijl hij normaal altijd nog even in de gang blijft hangen om te zien of er wel/niet een koekje komt.

Zijn elleboog is nog wel dik, maar niet meer zo warm als gister.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door