Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Caroline A.
#783238
Luna heeft al maanden 's ochtends een beetje troep in het ooghoek. Nu ben ik er achter als ik haar 6 chlorella tabletjes per dag geef heeft ze geen last. Zodra ik ermee stop is het binnen een dag weer raak. Hoe kan dit?
Het is voor mij geen probleem om haar de tabletjes te blijven geven maar zou toch graag willen weten waarom. Iemand?
Door roefus
#783241
Ik weet alleen dat Roefus er ook last van heeft.
Hij krijgt wel chlorella, maar dan gewoon 'af en toe', dus niet als kuur ofzo.

Ik ben er bijna zeker van dat het bij Roefus komt door het spelen met Lara.
Ze springt dan nl. vaak tegen hem op, met haar pootjes op zijn kop.
En volgens mij irriteert ze daarmee zijn ogen.

Ik denk dat, omdat hij het eerder niet had.
Maar hij had het WEL als er een logeer-hondje was, ook kleiner...en die speelden dan ongeveer op dezelfde manier.
Logeer-hondje weg...Roefus had nergens last meer van.  :-\

Mmmm...je hebt niet veel aan dit antwoord  :-[
Door Jojo
#783244
Goh ik weet eigenlijk niet waarvan het komt, maar mijn hondjes hebben beide 's ochtends 'slaapsnotjes' in de ooghoekjes. Heb het nooit gezien als iets wat niet 'hoort'  ???
Door Caroline A.
#783256
ja, ik weet eigenlijk niet hoeveel honden last van slaapsnotjes hebben. Maar als ik braaf de chlorella geef heeft ze dus ook geen slaapsnotjes.
Door Lizzy
#783264
Vreemd....! Zit er in Chlorella misschien nEt een stofje dat jouw hond hard nodig heeft? Nou ja, het kan geen kwaad, om chlorella te geven, dus dat is geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat je je afvraagt hoe het kan. Wat voer je Luna ook alweer?
Door Caroline A.
#783326
Luna barft en ik geef haar nu iedere dag een groentemix omdat ik merkte dat ze meer gras begon te eten. We voeren, konijn, haas, parelhoen, kalkoen, kip, rund, geit, schaap, eend en zalm of makreel.
Heel af en toe geeft mijn man haar smuldier of Rodi compleet, maar dat is hoog uit een keer in de twee weken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door