Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#779496
Boy heeft een klein wratje precies op het bovenste ooglid , daar waar zijn wimpers zitten, het leek erop dat het geen last veroorzaakte, ben er mee naar de DA geweest.
Het is groter geworden........
Er zit vaak prut in zijn ook, hij krabt er niet aan, maar het ligt duidelijk tegen het oog aan.
Ik ben bang........
Ik denk dat dit wel met zekerheid weggehaald moet worden.
Iemand ervaring hiermee????
ik wil volgende week weer naar de DA
Gebruikersavatar
Door Hitam
#779531
Het zijn vrijwel allemaal goedaardige tumortjes dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Alleen als het ontstekingen geeft moet het wel weggehaald. Dat kan bij zo´n rustige hond ook met lokale verdoving. Het is geen grote operatie.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#779720
Ooit is er bij één van mijn honden ook zo'n dingetje weggehaald met lokale verdoving. Goed resultaat, nooit meer terug gekomen. Mucho hier heeft ok zo'n geval, mar die zit net aan de buitenrand, dus hij heeft er geen last van.
Dikke kus voor Boy :-*
Door senadance
#779874
Angelique, mijn da zei, niet zonder verdoving(algehele) i.v.m. zijn harttabletten , Boy heeft een ruis aan zijn hart,weet jij een goeie DA die dit zou willen doen na natuurlijk eerst alles te hebben gezien ???hond plus oog!!!
Laatst gewijzigd door senadance op zo 17 jun 2007, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#779934
senadance schreef: Angelique, mijn da zei, niet zonder verdoving(algehele) i.v.m. zijn harttabletten , Boy heeft een ruis aan zijn hart,weet jij een goeie DA die dit zou willen doen na natuurlijk eerst alles te hebben gezien ???hond plus oog!!!
Poeh, ik zou zo niet even snel iemand weten. Voor mijn hond is dat ruim 10 jaar geleden dat dat gedaan is en dat was bij een da in Velp, maar er moet toch volgens mij wel iets dichter in de buurt te vinden zijn. Het weghalen op zich is niet zo spannend, alleen het stil houden van de kop e.d. kan nog wel een problemen  opleveren.
Door jantjehermien
#780197
Vroeger heeft een  Yorkie van mij dat ook gehad.Het irriteerde dr oogbol.Daardoor vaak een tranerig oog.ze is toen geopereerd en had er later geen last meer van omdat het probleem was opgelost.Ze heeft toen een roesje gehad.Maar het is ook al weer zon 15jaar geleden.Sterkte met je hond.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door