Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#782445
pippy schreef: Zal ik je vertellen dat ik dat niet eens weet  :-[
Volgens mij alleen biopten. Hij krijgt een roesje en plaatselijke verdoving.
Ik zal me vanavond nog even melden  :D

nou toi-toi ik duim voor je  :-*
Door *wendy*
#782895
Om 15.55 uur kwam ik bij de DA aan. Helaas was er een spoedgeval tussendoor, dus moesten we een half uurtje wachten. Jammer, maar niets aan te doen.
Om 16.30 uur heeft hij zijn prikje om suf te worden gehad. Samen hebben we op de grond in het donker zitten wachten tot de slaap toe trad.
Om 16.45 uur is ze begonnen met de plekken te scheren. Er is gelijk ook een wratje weggehaald die ook in die omgeving zat.
Vervolgens na het scheren de plaatselijke verdoving. Toen kwamen de "appelboortjes" eraan.
Eerst de grote "vlaamse friet" open geboord en 2 redelijk grote stukken weggenomen.
Vervolgens de kleine "vlaamse friet" open geboord. Echter dat was een rotdingetje want die sprong telkens weg. Hier heeft ze Boy ook 2x "pijn" gedaan, per ongeluk. Uiteindelijk toch een behoorlijk biopt weg kunnen nemen.
Tot slot het wratje weggesneden.
Hij heeft op de plek van het wratje 3 hechtingen, bij de kleine friet 3 hechtingen en bij de grote friet 4 hechtingen.  ???
Maandag over een week de hechtingen laten verwijderen en nu 5 dagen antibiotica.  ???

De uitslag laat 2 tot 3 weken op zich wachten.   :-\

Hij is nu zijn roes een beetje aan het uitslapen. Vanavond later krijgt hij zijn eten wel.

Hier een fotootje. De linkse plek is de plek waar de grote friet zit, de rechtse plek waar de kleine friet zit. Het andere plekje zie je niet, maar als je de rand vd bench aanhoudt bij de kleine friet moet je 4 spijltjes naar rechts.

http://i187.photobucket.com/albums/x204 ... /biopt.jpg
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#782919
jantjehermien schreef: ogossie wat sneu,maar even een vraagje waarom halen ze die dingen niet meteen helemaal weg?
Als zoiets kwaadaardig mocht blijken te zijn , moet het zeer ruim worden weggesneden, dan kan dan niet met plaastelijke verdoving. Dan wordt het een wat grotere ingreep.
Als het niet kwaadaardig is, dan hoeft er niet zoveel te worden weggehaald, of je kunt het gewoon laten zitten.
Door Femke
#783018
pippy schreef: Om 15.55 uur kwam ik bij de DA aan. Helaas was er een spoedgeval tussendoor, dus moesten we een half uurtje wachten. Jammer, maar niets aan te doen.
Om 16.30 uur heeft hij zijn prikje om suf te worden gehad. Samen hebben we op de grond in het donker zitten wachten tot de slaap toe trad.
Om 16.45 uur is ze begonnen met de plekken te scheren. Er is gelijk ook een wratje weggehaald die ook in die omgeving zat.
Vervolgens na het scheren de plaatselijke verdoving. Toen kwamen de "appelboortjes" eraan.
Eerst de grote "vlaamse friet" open geboord en 2 redelijk grote stukken weggenomen.
Vervolgens de kleine "vlaamse friet" open geboord. Echter dat was een rotdingetje want die sprong telkens weg. Hier heeft ze Boy ook 2x "pijn" gedaan, per ongeluk. Uiteindelijk toch een behoorlijk biopt weg kunnen nemen.
Tot slot het wratje weggesneden.
Hij heeft op de plek van het wratje 3 hechtingen, bij de kleine friet 3 hechtingen en bij de grote friet 4 hechtingen.  ???
Maandag over een week de hechtingen laten verwijderen en nu 5 dagen antibiotica.  ???

De uitslag laat 2 tot 3 weken op zich wachten.   :-\

Hij is nu zijn roes een beetje aan het uitslapen. Vanavond later krijgt hij zijn eten wel.

Hier een fotootje. De linkse plek is de plek waar de grote friet zit, de rechtse plek waar de kleine friet zit. Het andere plekje zie je niet, maar als je de rand vd bench aanhoudt bij de kleine friet moet je 4 spijltjes naar rechts.

http://i187.photobucket.com/albums/x204 ... /biopt.jpg

nou gelukkig is het voorspoedig verlopen, nu ga ik nog door-duimen voor de uitslag  :-* :-*
Door roefus
#783019
Ik lees dit nu pas  :-[
Zal duimen voor een goede uitslag  ;)
Door Malamoods
#783250
Stap 1 is gezet Wendy! Nu flink afleiding gaan zoeken! Wachten op zo'n zenuwslopende uitslag is niet leuk... Sterkte!
Rachel.
Door SHIVA
#783643
Wendy,ik lees dit nu pas, ik ga ook heel hard voor je duimen dat alles toch goed is en wens je voor nu heel veel sterkte,
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door