Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#775297
Pffft, ik hoop zo dat het al kleiner geworden is... Wij duimen hier ook voor je!!!
Door *wendy*
#776761
Daar ben ik weer.
Gisterenavond dus voor controle geweest. We hadden beide het idee dat de "frietjes" kleiner waren geworden. (vergeten op te meten de eerste keer.  :-[
Daarom hebben we nog een keer de keus gemaakt om 1 week langer door te gaan met de antibiotica en pijnstiller/ontstekingsremmer.
Maar tevens zijn ze ook harder geworden. Het is me niet duidelijk geworden of dat nou positief of negatief is?  :-\

Echter dat betekend niet dat we er zijn, want volgens de DA kan het ook een tumor zijn met een ontsteking erbij. Dan hebben we dus dalijk de ontsteking weg - vandaar dan het kleiner worden - maar zou er misschien nog een tumor zitten.

Volgende week maandag meten we weer op en dan word er weer een nieuw "plan" gemaakt. Maar eigenlijk hebben we al afgesproken dat als ze volgende week maar minimaal kleiner zijn geworden we biopten doen.
Ze zijn nu resp 3 & 4 cm lang en ca een halve cm breed.

Wat me wel opvalt is dat hij weer wat vrolijker is en wat meer van Gandor kan hebben. Dus dat is zeker positief.

Blijf dus allemaal nog maar even duimen  :P ;)
Door Femke
#777497
pippy schreef: Daar ben ik weer.
Gisterenavond dus voor controle geweest. We hadden beide het idee dat de "frietjes" kleiner waren geworden. (vergeten op te meten de eerste keer.  :-[
Daarom hebben we nog een keer de keus gemaakt om 1 week langer door te gaan met de antibiotica en pijnstiller/ontstekingsremmer.
Maar tevens zijn ze ook harder geworden. Het is me niet duidelijk geworden of dat nou positief of negatief is?  :-\

Echter dat betekend niet dat we er zijn, want volgens de DA kan het ook een tumor zijn met een ontsteking erbij. Dan hebben we dus dalijk de ontsteking weg - vandaar dan het kleiner worden - maar zou er misschien nog een tumor zitten.

Volgende week maandag meten we weer op en dan word er weer een nieuw "plan" gemaakt. Maar eigenlijk hebben we al afgesproken dat als ze volgende week maar minimaal kleiner zijn geworden we biopten doen.
Ze zijn nu resp 3 & 4 cm lang en ca een halve cm breed.

Wat me wel opvalt is dat hij weer wat vrolijker is en wat meer van Gandor kan hebben. Dus dat is zeker positief.

Blijf dus allemaal nog maar even duimen  :P ;)
pffff je bent dus nog niet erg veel wijzer geworden............ik ga gewoon door met duimen  ;)
Door *wendy*
#778294
Tis nu donderdag en ik merk nog steeds geen verkleining, eerder verharding, maar weer geen vergroting.
Dus denk dat ik maar gewoon ga bellen dat ze maar een dag in moet plannen om die biopten te laten nemen.
Door Lil
#779714
pippy schreef: Tis nu donderdag en ik merk nog steeds geen verkleining, eerder verharding, maar weer geen vergroting.
Dus denk dat ik maar gewoon ga bellen dat ze maar een dag in moet plannen om die biopten te laten nemen.
Heel veel sterkte, hier wordt met alle handen en poten geduimd!!!
Door *wendy*
#781931
Na lang wikken en wegen gisterenavond toch besloten biopten te laten nemen.
De "gezwellen" waren wel iets verkleind, maar de DA moest toch wel toegeven dat het - gezien de medicatie - wel verdomd langzaam gaat.
Dus in overleg besloten om toch maar te doen.

Daarbij is Boy nog steeds Boy niet zoals Boy hoort te zijn.  :-\

Vrijdag om 16.00 uur gaan we samen naar de DA. Daar krijgt hij in principe een licht roesje met plaatselijke verdoving. Hoelang het duurt voor ik de uitslag heb moet ik vrijdag nog vragen. Zal de gebruikelijke 2 weken wel zijn.
Door Malamoods
#781946
Heel verstandig Wendy! Dan weet je wel waar je aan toe bent! Ik ga snoeihard voor je duimen! Hopelijk heb je snel uitslag...

Rachel.
Door Lizzy
#781971
pippy schreef: Na lang wikken en wegen gisterenavond toch besloten biopten te laten nemen.
De "gezwellen" waren wel iets verkleind, maar de DA moest toch wel toegeven dat het - gezien de medicatie - wel verdomd langzaam gaat.
Dus in overleg besloten om toch maar te doen.

Daarbij is Boy nog steeds Boy niet zoals Boy hoort te zijn.  :-\

Vrijdag om 16.00 uur gaan we samen naar de DA. Daar krijgt hij in principe een licht roesje met plaatselijke verdoving. Hoelang het duurt voor ik de uitslag heb moet ik vrijdag nog vragen. Zal de gebruikelijke 2 weken wel zijn.
Verstandig gehandeld! Ik ga onwijs voor je duimen!
Door Femke
#782434
sterkte vandaag Wendy  :-* :-* :-*
Gaan ze alleen biopten nemen of halen ze meteen alles weg?
Door *wendy*
#782441
Zal ik je vertellen dat ik dat niet eens weet  :-[
Volgens mij alleen biopten. Hij krijgt een roesje en plaatselijke verdoving.
Ik zal me vanavond nog even melden  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door