Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ~Joke~
#770544
Wat een vreugdevol begin van het weekeind  >:(  Eerst spuugde Bandit even lekker vanaf de vensterbank naar beneden in de bijkeuken, het liep bij de tegels langs 
Daarna haalde ik Spike binnen, hij stond in de tuin naast een prak kots en een dode pad  >:( >:( 
De kots en de pad opgeruimd, ik zit net weer en hoor ik alweer kotsgeluiden. Spike liep al kotsend door de hele kamer  :-\  Dat opgeruimd, vliegt hij naar de deur en kotst buiten nog een aantal keren.
De da maar even gebeld. Ik moest Spike's bek [slijmvliezen]met een natte washand schoonmaken. Dat heb ik gedaan en dat was ook meteen het einde van het gekots.
Pfff ik voel me nu ik dit schrijf nog lichtelijk misselijk  :-\  Beesten....  :(
#770647
Nadat ik Spike's bek met een washand had schoongemaakt heeft hij niet meer gebraakt. Hij heeft er gelukkig ook geen aanval van gekregen. Tjonge wat zijn ze van zo'n pad ziek zeg  :-\
Niet dat hij er iets van heeft geleerd want hij stond zonet alweer onder de containers te loeren  >:(
#770793
Gezellig he. Heerlijk begin. Bij ons hetzelfde. Lotje had per abuis een drol in de keuken gedeponeerd vannacht. Was vergeten te drollen tijdens de wandeling. Heeft Zita de drol heerlijk verorberd en daarna de hele keuken ondergekotst.
Wat een odeur op je nuchtere maag. Ik ben altijd de geluksvogel hier. Ben altijd heel vroeg op.
Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen?
Ja,die padden kunnen je hond goed ziek krijgen.
Gelukkig gaat het alweer wat beter.
Toch nog een fijn weekend.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
#771100
Hier hebben ze verleden week een pad heerlijk afgelebberd  ::)
Gelukkig was ik op tijd om het beest te bevrijden en heb hem/haar bij de vijver gezet,wist ook niet dat ze er zo ziek van kunnen worden,wel dat er mensen zijn die aan padden likken en zo high worden  :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door