Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anna Penta
#89720
nou ik ben dus sinds kort zo'n wederverkoper van FLP. Maar echt rijk word ik er niet van want iedereen krijgt 30% korting bij mij ;D
Door casangio
#89723
Hoi, hoi

Aloe Vera is goed voor verkoeling op een wond of als je je verbrand of te lang in de zon hebt gezeten. Maar of het nu echt geneest, dat kan ik niet beamen. Ik heb het al legio keren uitgeprobeerd. De uitspraak geldt ook hiervoor baadt het niet het schaadt ook niet. Het zal wel zijn nut hebben net als de molsla van een paardebloem, maar om nu echt te zeggen ht is super voor een huidprobleem. Nee dat is het niet. De middelen zijn trouwens ook allemaal veel te duur. Men probeert overal slaatjes uit te slaan. Net zoals Paul hiervoor vermeldt het wordt een soort pyramideverkoop en iedereen moet er aan verdienen en de ene nog meer dan de andere.
In deze wereld draait het voorts allemaal primair om geld, geld en nog eens geld. Tuurlijk iedereen moet kunnen leven, maar het wordt allemaal wel een beetje TEVEEL van het goede vind ik. Ik ben ook niet meer zo gek en koop liever een Aloe Vera bij een tuincentrum. Als je het wil gebruiken kun je het beter puur doen zonder al die toevoegingen. En het is nog goedkoper ook.
En dat sap ervan drinken, ach, het zal absoluut niet ongezond zijn. Twee lier bronwater zonder bubbels per dag zuivert ook het lichaam en als je er dagelijks citrusvruchten bij gebruikt dat zit je ook goed. En niet te vergeten een week vasten doet ook wonderen. Als je dit een dag of tien doet ben je ook gereinigd Dit wilde ik maar even kwijt. Omdat ik in het verleden mij ook nogal eens liet verleiden tot al deze middelen, maar mijn ogen zijn in de loop der tijd door ervaring open gegaan. ;D ;D ;D ;) ;)

groetjes, alma
Door casangio
#89726
Anna Penta schreef: nou ik ben dus sinds kort zo'n wederverkoper van FLP. Maar echt rijk word ik er niet van want iedereen krijgt 30% korting bij mij ;D
Hoi Anna,

Als je aan het onderste gedeelte zit is de koek soms al op, degenen die er boven zitten gaan dan met de meeste winst lopen, net wat Paul zegt pyramideverkoop.

groetjes, alma
Laatst gewijzigd door casangio op za 01 mei 2004, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door alies2
#89858
CaSanGio schreef:

Hoi Anna,

Als je aan het onderste gedeelte zit is de koek soms al op, degenen die er boven zitten gaan dan met de meeste winst lopen, net wat Paul zegt pyramideverkoop.

groetjes, alma
Mij hebben ze ook eens benaderd om verkoper te worden. Ik vond de produkten erg duur en ik werd niet goed van dat gepraat over geld. Ik kreeg een folder met foto's die op de EO-familiedag gemaakt leken te zijn. Praise the money, praise the money. Het ergste vond ik nog dat ze de beeltenis van Jonathan Livingston Seagull gebruiken. Dit is een verhaal over een zeemeeuw die zijn eigen geluk ondergeschikt maakt aan het welzijn van andere meeuwen. Nou net niet iets waar ik de verkopers van FLP van kan beschuldigen.
Alies
Door Anna Penta
#89871
alies2 schreef:

Mij hebben ze ook eens benaderd om verkoper te worden. Ik vond de produkten erg duur en ik werd niet goed van dat gepraat over geld. Ik kreeg een folder met foto's die op de EO-familiedag gemaakt leken te zijn. Praise the money, praise the money. Het ergste vond ik nog dat ze de beeltenis van Jonathan Livingston Seagull gebruiken. Dit is een verhaal over een zeemeeuw die zijn eigen geluk ondergeschikt maakt aan het welzijn van andere meeuwen. Nou net niet iets waar ik de verkopers van FLP van kan beschuldigen.
Alies
Gelukkig hoef je niets te doen met je 'wederverkoopschap'. Ik heb de inkoopmachtiging genomen omdat ik samen met een vriendin voor 100 euro inkopen deed, ik had wat dingetjes nodig o.a. voor Poncho's spondylose. En met het idee in m'n achterhoofd dat ik mocht het aanslaan dan voortaan goedkoper voor haar zou kunnen inkopen. Zelf ben ik ook maar sap gaan drinken. Maar verder doe ik er niks mee, mensen die bij mij kopen krijgen net zo goed korting.
Door Paul_Barte
#89876
Eén van de aller eerste personen die Aloä naar Nederland haalde kwam uit Tiel en ben nog wel eens bij hem thuis geweest. Aardige vent en woonde ook niet in een rijtjeshuis (LOL)....daarvoor was hij een hoge pief bij de fa. Amway uit Tiel. Ook zo'n firma waar je een 12-sterren ridder kunt worden ;D ;D
Kan boeken schrijven van mensen die denken 'rijk' te worden, heb er zeker honderd in mijn bestand gehad.
Enne......het woord Herbalife heb je mij niet horen noemen hè.
Door alies2
#89897
Paul_Barte schreef: Enne......het woord Herbalife heb je mij niet horen noemen hè.
;D ;D ;D
Door casangio
#89940
Paul_Barte schreef: Eén van de aller eerste personen die Aloä naar Nederland haalde kwam uit Tiel en ben nog wel eens bij hem thuis geweest. Aardige vent en woonde ook niet in een rijtjeshuis (LOL)....daarvoor was hij een hoge pief bij de fa. Amway uit Tiel. Ook zo'n firma waar je een 12-sterren ridder kunt worden ;D ;D
Kan boeken schrijven van mensen die denken 'rijk' te worden, heb er zeker honderd in mijn bestand gehad.
Enne......het woord Herbalife heb je mij niet horen noemen hè.
12-sterren ridder (Is dat alles??? ;D ;D ;D)
Herbalife ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Door jolly64
#91356
Ik zag bij het kruidvat aloe vera reiniginglotion
Kan je daar ook de rode plekjes mee deppen dat het minder jeukt??
Gr Jolanda
Door Truus
#91398
[quote="jolly64"]
Ik zag bij het kruidvat aloe vera reiniginglotion
Kan je daar ook de rode plekjes mee deppen dat het minder jeukt??
Gr Jolanda
[/quote]
::) Geen idee...iemand anders??????
Door alies2
#91695
Ja hoor, kan prima. Er zijn vele middelen goed voor huidproblemen: calendula, st.janskruid, rescue. En ik denk dat anderen nog wel tig middeltjes weten. Het is net waar je makkelijk aan kan komen en waar je goede ervaringen mee hebt.
Alies
Door jolly64
#91790
[quote="alies2"]
Ja hoor, kan prima. Er zijn vele middelen goed voor huidproblemen: calendula, st.janskruid, rescue. En ik denk dat anderen nog wel tig middeltjes weten. Het is net waar je makkelijk aan kan komen en waar je goede ervaringen mee hebt.
Alies
[/quote]
Bedankt voor de tip .
Scheelt weer een bezoekje aan de dierenarts
Ikprobeer eerts de vriendelijke producte
Arme DA sinds ik op dit forum zit heeft hij weinig verdiend aan ons :-*
Gr Jolanda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door